MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 11, 2011

cheryl samad dah kawen

aik...diam2 je dah kawen kan...

Tiba-tiba sahaja nama Cheryl Samad disebut-sebut ekoran melangsungkan perkahwinan tanpa pengetahuan pihak media. Memang sah, Cheryl Samad telah pun melangsungkan perkahwinan dengan jejaka bernama Ng Ping Ho.

Majlis perkahwinan yang berlangsung di Holiday Villa, Subang benar-benar mengejut pihak media. Ada yang terasa hati kerana tidak dijemput. Iya’lah, segelintir pihak media memang mempunyai hubungan yang rapat dengan Cheryl.

Tarikh perkahwinan pada 30 April menjadi pilihan Cheryl Samad & Ping. Pada hujung minggu berkenaan, turut berlangsungnya majlis pertunangan Zahiril Adzim & Shera Aiyob pada 1 May.

-ng Ping Ho is an award-winning film director, producer and screenwriter from Malaysia, whose work includes the highly successful and hugely popular Malaysian English-language comedy Kopitiam, Table For Two, Realiti and the hit corporate reality TV series The Firm. He is also one of the founders of Popiah Pictures together with producer Anne Low. He is also a founder of BackHome Kuala Lumpur Guesthouse-

sumber : ohbulan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Wani said... [Reply to comment]

ha'ahhh , tup tup je dah kawennn

Pijahh' de-Arr said... [Reply to comment]

ha..??
dah kawenn..~

Nazz@Purple said... [Reply to comment]

ooo penah jumpe dia kat bangsa ngan chinese man..oo tu bf die le..la ni dah jd husband eh..

~izan~ said... [Reply to comment]

bkn lelaki melayu jugak jd pilihan hati..takpe la,asalkan jodoh berpanjangan ke akhir hayat..senyap2 je kan diorang...kalau nana tak tepek kt sini,akak tak tahu pun huhu

Adyshariz said... [Reply to comment]

hri tu pon ader dgr..jodoh tak mengenal bangsa..tahniah tuk dia

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hrmmm... mende baik nape nak sorok kan????
apepon, tahniah buat cheryl dan suami..
smoga berkekalan hgga akhir hayat..

Honey said... [Reply to comment]

Kwen campur ker ? Laki tu dah masuk Islam ker ? Boleh eak kat Malaysia kawen campur ??

Yana KenJa said... [Reply to comment]

wah.. x sangka.. diam2 je...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

xpuas hati nape lelaki itu menjadi pilihan hati cheryl..muahaha

mama rifQy said... [Reply to comment]

ha? sgt tak sangkaaaa!!!

syanasaid said... [Reply to comment]

ape nama islam laki dia ni??

ieda said... [Reply to comment]

adoii nie ke suami dia .. huhu jauhnye beza ngan die .. hope sampai bila2 dan berbahagia selalu :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...