MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 19, 2011

golden churn butter ada DNA babi??

tadi terbaca kat blog ayu pasal laporan pemeriksaan halal kat K***** Cafe sekali kt situ ayu ada attach memo dari bahagian penyelidikan jabatan agama johor katanya butter golden churn ada mengandungi DNA babi

adeh....apa ni...sana babi sini babi...kalau macam ni ramai2 kita wat butter sendiri je la...risau plak skang ni kan....semenya nak letak menatang haram tu...sampaikan KOPI pon nak letak Babi..apa kejadahnye???

aku memang tak pernah beli butter ni sebab mahal..bese la aku jual kek tu xde la pakai butter mahal2 bese beli buttercup je, tapi kalau ada orang jual kuih guna butter ni memang harga kuih dia mahal sikit sebab sedapp....(rupa2nya ada menatang tu..pasal tu la sedap lebey kot ciss!!)




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tulah kan..skrg ni kt mna2 je mknan ada babi..org jual bukan kisah pon bahan dia guna halal ke tak..kita ni nk slmt kna masak sdri la kan..kita thu nk pilih mna yg halal selagi boleh kan..

Lelord said... [Reply to comment]

hah jgn nanti sumer butter ada vavi sudaaa

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku sejak dah deit nih
aku buat kek guna applesauce jer..
huhhuuh...
buttercup guna kadang2 jer..
tu pun tuk setot..

ieda said... [Reply to comment]

biar benar nie huuhu .. sib baik akak x pernah gune .. buat2 ape gune majerin jeww :)

zh-ena said... [Reply to comment]

mmg mcm tu skang nie kan..nak mkn luar pun takut skang nie..nak beli brg pun kena berhati2

InaAchik said... [Reply to comment]

sume benda nk taruk babi!
sedap sgt ker?!
bodooooo

ZanaNordin said... [Reply to comment]

mmg tak pernah guna pun golden churn nie.....mahalkan...beli yg murah jer..

adoi ler.....
sekarang nie...byk sangat sumber2 makanan yg meragukan....

Nieda said... [Reply to comment]

Semua benda ada benda tu. Tak tahulah konfius2x

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

nasib baik x pernah beli,
sbb harganya mahal sgt,
hurm....

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sib baik x pnah guna..
klu wat kek apepon, akak guna planta jerk..

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

perasa tambahan...
sib la kau guna buttercup je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...