MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 6, 2011

hajat nye nak buat kek mcm ni

بسم الله الرحمن الرحيم

di saat entry ni dipublish aku tengah bertungkus lumus kat dapor nak menyiapkan kek cekelet utk adik aku..hantaran nikah dia esok...pes time ni nak deco kek kawen...adeh..harap2 jadi la hendaknye....

gambo ni aku google je..nak jadikan contoh...tp nak amek contoh dia nye hiasan tepi tu je..heheh nak wat bunga2 matahari bagai tu tak reti la plak...balik keje semalam dah praktis dah...harap2 menjadi lah hendaknye..amin2....
jadi tak jadi??tunggu la minggu depan kita tengok hasil nye hehe....

yallah..permudahkan urusan aku..ni nak buat kek untuk hari baik orang ni..hee...harap2 di permudahkan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

insyallah jadi punya..kalo nana yg buat

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cantik kek tu..all the best....minggu depan nak tgk ek hasilnya...emm...

KAMIHIDUP said... [Reply to comment]

peh, terliur.

~ana~ said... [Reply to comment]

insyaallah jadi nya..nana kan terror..:)

Cute MuM said... [Reply to comment]

nana pasti boleh buat..
nak tgk hasilnya nanti..

CaDLyNN said... [Reply to comment]

insyaAllah jadi punye...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

peh nana...
aku doakan ko berjaya...
nana boleh!

syanasaid said... [Reply to comment]

gud luck bebeh

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

shodap tul klu jadi tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...