MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 27, 2011

mantera anjasmoro : ending yg HAMPEH!


kalau nak tau ni la cite hantu bersiri @ TV3 yang pertama aku layan...sebelum2 ni aku mmg xberani nak tgk cite2 hantu yang setiap ari kamis kat tv3 mcm cite seru la..& banyak lagi kan sebelum2 ni cite antu kat tv3...bukan nye apa..aku kan dok berdua je ngan damia..tu pasal aku xberani nk tgk cite2 antu kt tv ni..

ntah mcm mana aku bole tertengok 1st episod..jadi melekat sampai la ke last episod semalam...memang sekali pon xpernah miss cite ni...malam tadi amrul ajak keluar aku xmau sebab semata2 nak tgk last episod cite ni

kesudahannye....ending yang sangat HAMPEH!! buat penat je la aku follow sekali ending ntah hape2! sangat tak puas hati!! kalau ikut pemahaman aku..zahid tu mati juga akhirnya & sabrina pon sama...dah kena amek ngan ratu tu oleh sebabkan perjanjian nenek moyang dia

sape tengok cite sure korang pon tak puas hati ngan ending dia malam tadi kan?

damia suka tol ajuk dialog cite ni part yang mak sabrina kena kacau masa kt rumah sabrina gini dialog dia

"jangan buka pintu tu atau.................."

heheh...damia suka takut2kan mama dia cakap mcm tu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

41 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tk tgk ending smlm..kita tgk gtu2 je sebab ada ADY PUTRA...hehehehe..tp time kt sabah aritu bole plka tgk part seram rs takut gk...hehehehe

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

setuju nana....rasa hangin je... syafiqah siap tgk ckp la.... dah abis ke mama???? eiii geram tol.. xkan la ustaz kalam tu xleh wat pe lansungkan??? bengong punyer citer!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

memang hampeh giler kan...sakit ati kita tengok punyer terkejar2 nak nengok endingnya...siap wat status kat FB lagik

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

ending mcm mna?buleh plk tetido..huhu

fazilzura said... [Reply to comment]

x bape layan sgt cite ni

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, kita kadang2 tgk kdg2 x tgk cite ni. mlm ts en suami keje malam, so mmg x berani nak tgk. lg 5 minit sebelum pukul 930, aku tutup tv, ajak anak tdo..hah3x..

Ena said... [Reply to comment]

akak memg tak berani tgk apa2 citer yg ada kat tb skrg berkaitan hantu2 ni.. sbb akak ni memg penakut.. dulu nak tgl hantu kak limah tu pun kemain lg susah.. alih2 kelakor rupanya.. ahhahah

ieda said... [Reply to comment]

sibbb baik akak x folo cite nie .. ada lah sekali dua tgk ekekek :)

myamyza said... [Reply to comment]

betul tu.. yg kite ni balik awal standby depan tv nak tengok ending.. x jelas betul penghabisannya tu! dah habis tu en hubby tanye.. macam tu je habisnye??? saya pun jawab entah..hampeh!!

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

xprnah layan citer ni.. tetibe mlm td bole lak pulak layanlast episod.. tp mcm xfaham sgt ending dia hehe..

juelee said... [Reply to comment]

hehhe memang tak pernah tengok cete kat tv3 hehhee tak shuke takutttttt tapi ni agaknye nak gi tengok cete KARAK.. hahha

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku pon penah gak tgk 4-5x citer nih,smpi kesudah xphm,haihh..nmpk sgt aku ni jrg tgk tv weh =(

Nora Shahaira said... [Reply to comment]

yg buat mcm hampeh tu...mcm hantu lagi kuat..tp yelah..ustaz tu nak tolong, tp empunya diri mwngucap sikit pun tidak. cerita semalam tu ending gitu. tamat la pasal sabrina pun tak ada untuk penyambung waris benda gitu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

betul.. betul.. betul..
ntahapehape ending die.. ;p

ummi anum said... [Reply to comment]

memang hampeh...!!!!!!

risa said... [Reply to comment]

memang hampehhhh...sakit hati aku tunggu tiap2 minggu cehh

MamaEma said... [Reply to comment]

mcm mana ending dia erkh...tgk kat kedai makan...ingatkan sempat nk sambung kat rumah..tp anak pula minta susu..last2 keluar bilik dah habis...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

tu la..kalu aku pn mmg frust giler..seb bek aku xtgk smlm..aku folo gk cite ni..tp slalu kalu aku follo cite2 tu ending msti aku xdpt tgk..ahhhahaha..lg frust:p

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
ahahah
tau la suka ady putra
ensem kan

Nana said... [Reply to comment]

@Iela Fazielah
tu la..kata hebat sgt kalam tu
alih2 xbole settle pon
hantu lg kuat isk!

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥
haha sama la
tunggu2 nk tgk episod last
sekali mcm gitu ke sudahnye

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
ending dia
sabrina & zahid tak dapat di selamatkan
kira kena makan ngan antu la

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura

suka sebab pelakon bez2

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
haha kita ni pon xberani gak
tp ntah mcm mana
terberani tgk

Nana said... [Reply to comment]

@Ena

sama la kak
tp saya heran
saya bole berani tgk cite ni
mayb sebab antu dia xberapa seram kot

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
saya suka ady putra tu
tu pslla layan

Nana said... [Reply to comment]

@myamyza

kan??
ntah apa2
xkan ustax kalam tu
xleh wat something kot
sudahnye hantu yg menang

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~

klw tgk last episod lg la xpaham ending
kt yg tgk dari awal ni pon
xpaham ngan ending hehee

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
hehehe
karak tu mesti serammm

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
hehehe
aku terlayan
dari mula
tros melekat

Nana said... [Reply to comment]

@Nora Shahaira

tu la pasal
hantu plak menang dalam cite ni kan
ntah2 ada sambungan ke mana tau kan heee

Nana said... [Reply to comment]

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

saki ati je!

Nana said... [Reply to comment]

@ummi anum

adoi
ramai xpuas ati kan

Nana said... [Reply to comment]

@risa

tau xpe
punya la follow
las2 ending cam gitu

Nana said... [Reply to comment]

@MamaEma

sabrina & zahid mati
puteri tu xbole di kalahkan

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]
hehehe
klw tinggal2 xkisah
ending tak tgk
tp klw dah follow
mmg kena tgk ending dia

deqlis said... [Reply to comment]

haha..deqlis tgk jap, sambil2x tenet nie...tapi..bila sekali kalih tgk eh eh.. ending cenggitu jerkk?? hampehh tui..

++eden|essey++ said... [Reply to comment]

nana...tp kalam dah ckp dah...zahid n sabrina mungkin x bole balik..mungkin ending die camtu la kot...ntah2 ade part 2..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Mmg hampeh pun.. Myra pun tak suka ending dia, rasa penat je nonton ha..

Syima Emi said... [Reply to comment]

saya pon mmg follow cite ni.. aah la kan, ending mmg hampagas betoiii.. seolah2 yg jahat plak menang.. patutnya mana boleh mcm tu ... hehehehe

tiefazatie said... [Reply to comment]

btol3..ntah pape ending die..kin panas hati je mas atgk tue..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...