MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 31, 2011

mengidam pulut mangga

malam sabtu lepas amrul beria2 ngajak g makan pulut mangga kat masjid keramat..katanya kawan2 dia ckp sedap...haih...pelik bebenor..beria2 ngajak makan mcm ngidam plak ehhehe...tp amrul ngidam xde makna ye..hahaha....ye la..bese org klw bini dia pregnant laki dia yg ngidam lebey2....riso gak aku..eh aku pregnant ke ni...hahaha...tp ternyata TIDAK sama sekali ye...heheh...

aku ni mmg kureng skit kalau menu berasaskan pulut2 ni...pulut durian pon aku tak makan apa tah lagi pulut mangga...tp sebab nk try rasa kan kawan2 dia kata SEDAP sangat tu...ntah xreti nk komen..sebab aku xsuka pulut kan hehe....ok la sedap juga sebab santan dia pekat kot...

oleh sebab aku tak berapa kelaparan, aku saje oder menu yg special kt kedai tu..
nak tau apa??
LIDAH bakar ehehe..sila jangan loya tekak yea...aku memang suka makan lidah..tp malangnye tak semua kedai ada jual menu ni....sedapp giler lidah bakar ni siap ada sos black pepper buatan sendiri...ratah gitu2 je, ada dia letak tomato & bawang ala2 daging kebab pon ada bahan2 perap dia tu
sape yang makan LIDAH korang bole geng ngan aku hahaha...tak semua orang makan LIDAH ni sebab rata2 orang geli, tapi serius aku cakap..kalau sekali korang dah try makan sure korang cakap SEDAP

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

34 ribu orang memberikan idea bernas:

cikmOt said... [Reply to comment]

lor, kat umah aku baru abis manngga harum manis...kalu idak leh wat pulut mangga ni...hehehe...

iduraz said... [Reply to comment]

pulut mangga kt suraya tomyam kg baru pon sedap gak...
kiter mkn lidah, sup lidah, hubby ajor makan

mama tisya said... [Reply to comment]

pulut mangga kalo kt restoran thai slalu ada tp kena ngan santan pekat kalo santai cair mmg tk sedap....


lidah sedap pernh mkn tp sebab tktau tu lidah..ingt mcm daging...hehehe

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

kalo tak tau lidah aku makan...
oleh itu kalo nak kasik aku makan, jangan bgtau apa benda itu... gerenti aku try.. tapi rasa kalo beli sup utara special, mesti ada lidah.. aku ngap sbb tak tau... hehheheh

tak pernah lagi rasa pulut mangga...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tak pernah makan lidah..mcm tak lalu jer..tapi tak tau la kalu dan makan rasa sedap jer..

lia said... [Reply to comment]

dedua menu ko, aku x makan hu3...

Rin_Aff said... [Reply to comment]

terliur tgok pulut mangga tu...
tak pernah mkn pun...mcm nak try ler..nyum3x

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

AKU XMKN....tetiba aku loya kejap..sory ea nana.... jgn marah

fazilzura said... [Reply to comment]

alamak !!! Lidah bakor???? x penah ku terpk nak makan uhuhuhu , tp kut2 terasa ke entah2 hari2 nak makan wakakakak..

mmg sodap kan pulut manga, zr pun x bape makan pulut, cz angin .. tp kalau order, sure pulut tu huby yg makan

eLYies said... [Reply to comment]

lidah lembu PALING SEDAP!!!!!....makan ngan nasi panas..adui..LELEH!!!

atty's said... [Reply to comment]

kty lom pernah lagi makan lidah lembu..cam shedap je tgk tu

J.M.R said... [Reply to comment]

lida bakar tu sangat rare..aku on je..tp org kata tak elok sgt makan lidah nih..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

kita geng--me pun suka lidah bakar hehe

and me sukaaa mkn pulut--geng dgn amrul la plak :p

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

lidah?!sedap ker?
ade rasa mcm daginjg kambing tak?
ke daging itik?
kalau sedap aku nak try!!

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply to comment]

same la kt..kt pon kurang pulut2 nie..
tp,lidah tu lidah ape nana??

Nana said... [Reply to comment]

@cikmOt

sedap weii pelam harum manis
terbaekk lah

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz

owh yeke
kita mmg xpernah try
sebab xsuke hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
ahh btol2
klw restoran thai sure sedap nye
haha yeke..
dia rasa mcm daging je
xde beza pon

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
hahhaha
alah klw dah masak
mmg xde nampak la rupe lidah seketol tu
sedap wei try la

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
haha jangan bayangkan rupa lidah tu
nanti mmg boel jadi xlalu kekeke
tp sedap tau
try la

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hehehe
aku xmakan pulut mangga jek

Nana said... [Reply to comment]

@Rin_Aff
hehe
sape yg suke pulut ok la
saya xsuka pulut tu sebab xsuke makan

Nana said... [Reply to comment]

@Iela Fazielah

hahah xmarah la
aku tau
mmg ramai org yg loya
sebab bila sebut lidah
org dok imagine mcm lidah kita sendiri kan

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
hehhe
rasa dia sedap tau
xcaya nanti try lah

Nana said... [Reply to comment]

@eLYies
hehehe
kita geng..lah kalau gitu

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

sedap kak
try la

Nana said... [Reply to comment]

@J.M.R
heheh yeke tak elok
ala bukan selalu makan
menu ni susah nk jumpe woo

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hahha
dalam ramai2 ada jumpe beberapa org je
yg komen
dia makan lidah hehee
sy plak pulut tu xsuke

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

sedap ayu dia xde rasa mcm kambing
dia xde bau
tapi rasa dia mmg lain dr rasa daging

Nana said... [Reply to comment]

@♥MiZz-siHa♥

lidah lembu hehehe

ieda said... [Reply to comment]

ishhh seyes akak x pernah makan layie pulut mangga nie .. ermm sedap ke dik .. mcm mana tuu ? manis tak .. ermm ngan santan kan .. huhuh kalau ada kat sini leh rasa :))

alamak lidah bakar .. adehhhhh x makan ler huhuh

'Izique said... [Reply to comment]

kt mane mkn lidah ni... sedap nya.. slalu mkn lidah sup, lidah bakar tk penah lak... kat ne ni?

tiefazatie said... [Reply to comment]

alahai..lidah sis??sori..xlalu ifa..haha..pelik2 je sis nie tau..hihi

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

suka gila makan pulut mangga kat carrefour tu Nana..

lemak manis...mmg yummmy lahhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...