MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 6, 2011

rekod BE terbaik setakat ni

BE mars snickers dah jadik ME....xdapat nk kumpul duit lagi dah...untuk rekod, BE tu paling tinggi pernah aku dapat RM 53.18..skang ni ada satu je BE Digi Facebook tengah dok kumpul duit...agak2 bole tak pecah rekod BE tertinggi setakat ni?nantilah kita tunggu & lihat

tangan dah gatal nak cashkan ni..tapi nanti la dulu....biar seme jadi ME baru nak cashkan..yang pasti jumlah kali ni lagi banyak dari amount yang pertama cashkan dulu...wee...nak beli apa ek ngan duit nuff ni hehe...aritu xingat dah..rasanya soping baju kot..wat tabung g oliday ok gak kan?tak pon wat bayo duit ansuran PB hahaha....

p/s : arini mokcik half day...kul 12.30 kang nak choww...nak buat kek hantaran adik nak nikah esok..harap2nye menjadi la deco untuk kek org kawen...bese wat kek sebeday je kan...ala...aku bukan terer pon...buat kek utk kaum kelorga & kawan2 je..bisness kecik2 la katakan tu yg banyak kena blajo tu

naseb ko la adik aku..kalau kek ko xlawo ko redho jelah...ate..kek disponser oleh aku hahah..ko terima je la hendaknye

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

syanasaid said... [Reply to comment]

aku harem 1 BE pn xde
malas nk pikior
hahaa

selamat mendeco :-)

ajumohit said... [Reply to comment]

tahniah nana, UV skrg ni brp??? saya punya tak penah pon dpt BE

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

wahhh.. mmg byk lah ni dpt nnti ni...hebat lah kak nana... kt paling tgi 30++ je kot..

Adyshariz said... [Reply to comment]

tahniah nana...best tu

aanie said... [Reply to comment]

wah, mantap la nana...tahniah!!

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

sekrang dah takde BE dah..since semalam..semua dh jd ME.. huhu.. kesian kita.. hik...hik..

Miza Yusof said... [Reply to comment]

tahniah kak :) rm50 lebih tu. hehe

Liza said... [Reply to comment]

Tahniah2. Selalu dot BE pun ciput je duitnya...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

byk tu :) me tak de BE dh sebulan lebih tau..cian me :(

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tiru sikit cra deko kek izan semalam tu..cntik bt hantaran gitu..hikhikhik

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best tgk org dpt duit nuff... akak nih telan air liur jerkla.. huhu....

akak pon half day ari nih sbb dpt panggilan dari taska, airel demam... sib baik demam bese2 jerk...

MamaRifqy said... [Reply to comment]

masyuk sungguh NANA!!!

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wah bestnyer kak, banyak tuh, masyuk je :) Congratez :)

tiefazatie said... [Reply to comment]

best gle sis..murah rezeki..ifa xde pun BE camnie dh.sob2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...