MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 27, 2011

saya dah kurus ke?

btol ke aku dah nampak kurus?ntah la...aku rasa berat aku still lagi 55KG tapi ramai yang dah tegur nampak mcm dah kurus la...





gambar masa lemak tgh banyak
gambar ni masa bulan Feb 2011
gambar terkini may 2011

tu perbezaan selepas 3 bulan, nampak beza ke?
rahsianye?

INI

aku kan dah cakap aku tak displin nak diet..malas nak senaman...
tu je la satu2 cara yg bole kurus wat takat ni aku nampak bagi diri aku


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Rose Cute said... [Reply to comment]

Memang beza nampak kurus...hehehe Cik Rose Cute jeaolus tau hehehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

jeles tau..me belum diet ni :p

[-suziey-] said... [Reply to comment]

PB la tu..hahaha..adeii sesak plak rasa nk pakai PB..ekeeke:D

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

chaiyok nana chaiyok! kita tk blh pakai benda gitu tk rimas..pakai girdle biasa pon jap je pastu buang.ekekek tk disiplin lgsg

fazilzura said... [Reply to comment]

ramai dh gune PB ..

zr jenis x suke pakai benda yg ketat melekat di bdn , rimas jd nye.. kalau bengkung ok lg..

Miza Yusof said... [Reply to comment]

diet miza tak konsisten. time diet memang makan nasi sehari sekali before 8 malam. time makan-makan sungguh2 hati. haha. ikut mood la. kalau rasa nak diet miza diet. hehe

kadang-kadang kan kak, faktor baju membuatkan kita nampak gemok. tapi sekarang akak memang krus pun. tak nampak gemok langsung sebab akak tinggi :)

*panjang pulak membebel. haha

eLYies said... [Reply to comment]

wow...komen aku teratas..i likeeeeeeee..

pakai PB mmg size badan kita berbeza..mmg nampak slim!!

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tahniah.. welcome to PB club haha..

nana, tahniah menang best entry GA cutemum.. and tq bgtau kt menang yer ;)

azura samsuddin said... [Reply to comment]

a'ahlah nana, comoare 2 gambar tu ade nmpk perubahan, tahniah... weee jeles nihhh

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wahhh!! memang nampak kurus lah :)
Berbaloi tu :)

tiefazatie said... [Reply to comment]

bestnya..nak gak kurus lg..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...