MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 10, 2011

stretch mark

kalau nak cite pasal stretch mark kan, aku dulu memang tak putus asa dah...dah tak tau apa lagi nak bubuh nak kasi ilang stretch mark..dah sapu krim, lotion segala bagai...tapi xde kesan pon...

sehinggalah....selepas 2 bulan aku pakai PB, secara konsisten aku perasan stretch mark aku dah makin menghilang! fuyoo magik tu..xyah nk pakai krim, xyah nak wat laser hehe ( ada ke laser buang stretch mark?) yeay...sangat suke...dah xde belang2 pak rimau yang hodoh dekat perut aku..memang la orang tak nampak..tapi amrul nampak kekekek....kang tgk perut tak seksi ada belang2 sure tak ghairah hahahah ops..terlebey plak

ni bukan gambo perut aku yea...hehe..xkose nak share gambo perut aku yg dah makin cantik itu uwek..sila la muntah hahaa...

TQ PB sebab dah hilangkan stretch mark aku! yeay..

lepas satu..satu perubahan aku tengok kat diri aku ni lepas amalkan pakai PB secara konsisten..ni baru 2 bulan lebih...nanti masuk bulan2 lain apa lah agaknye kesan PB ni kat aku kan?

berminat ke nak pakai PB?sila hubungi

sukma
Email :
s.sukma@gmail.com
neo_anthem@yahoo.com

Call / Sms :
0192655884

p/s : ada orang yang dah pernah pregnant tp katanya xde pon stretch mark camane dia jaga ek?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

27 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

walah!! bestnye..kita tk perasan lak perut ni ada tak strech mark..kalo ada pon skit2 kot..kata xde mcm tipu je pulak kan.. tp parut byk la ni..hahaha PB leh hlgkan parut ciken pox tak..kekeke

*makin mengancem la badan nana..hihi

juelee said... [Reply to comment]

strecth mark akan tetap ada.. cuma saya dulu sikit je la sebab dari awal peknen masa 2 bulan tu dah sapu krim cocoa butter tu alhamdulillah memang takde sangat strecth mark.. pakai PB sebulan je ilang sume sebab tak banyak kan...

masa operate tu pun doc siap puji perot cantek takde belang2 stretch mark sangat...

Mummy `Aish said... [Reply to comment]

Saya da ade anak sorg and skg tgh pregnant anak ke 2..still takde lg strech mark kat perut..pelik gak..mama sy ckp ikut genetik kot..mama mmg takde strech mark kat perut even ade anak 5..huhu..even takde strech mark..sy tetap sapu baby oil kat perut..huhu

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ibu Ayu anak 9 pun takde stech mark..Ayu ada jugak la sikit2...masa 1st pregnant dulu ada org kasi petua..sapu minyak zaitun...
2nd pregnnat dah tak larat dah..tu yg ada jugak tu..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ibu Ayu anak 9 pun takde stech mark..Ayu ada jugak la sikit2...masa 1st pregnant dulu ada org kasi petua..sapu minyak zaitun...
2nd pregnnat dah tak larat dah..tu yg ada jugak tu..

♥ Mrs.Eady ♥ said... [Reply to comment]

alaaa...nak kene pakai pb jugak ke ni???

qemaishak said... [Reply to comment]

Memang ada pun belang pak rimau ni kat perut tapi tak banyak + pula kesan operate tu, tgh cari gak nak hilangkan camne tapi tak mampu ooo nak beli PB, mahal benau huhu

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

ayu pun tak der strectch mark akibat peknen..sampaikan dr yg scan masa ayu peknen tu cakap "boleh beranak lagi sebab perut awak cantik"...hahaha..

tapi strecth mark akibat pakai seluar ketat atau kain baju kurung ketat2 sikit ader lah...2-3 hari pastu hilang..

petua?? guna lah losyen pureen tu..hehe

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak pon ader gak strectch mark tuh sket2... org tua ckp masa peknen jgn suke garu perut kan??? klu garu tuh yg ader stectch mark tuh...

tp mahal sgtla PB tuh klu nak pakai... huhuhu...

fazilzura said... [Reply to comment]

syukur masa banak x penah ado strecth mark ... time tu dh le x berbengkung.. uhhuhu psl czer.. but kene jaga betui2 lg.. akil nyusu bdn pun kuat , so perut kempis sdiri .. time ngndung , mmg gaeti perut.. tp selalu gune sikat kalau nk garu

xmampu ler nak beli PB huhuhu

ibu syafiq said... [Reply to comment]

seriusly ibu syafiq x dak stretch mark kt perut w/pun perut bsr sgt.msa perut start besar 2 dok sapu mnyk zaiton ja...tp x naik kt perut naik kt peha la plak!!!bnyk gila plak 2!!!huhu...buruk sgt...

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tahniah.. truskan usaha anda pakai pb haha..

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply to comment]

kt dah anak 2 alhamdulillah xde strech mark...ms check perut pregnant,dktr pon puji..cantek perut awk..
ibu kt kt ikut genetik kot..coz die pon xde strech mark even dah anak 6...

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..makin solid ah bdn kak nana nie nt..hihi

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hehehe
rasanya kurus mcm fiza
xde kot stretch mark

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
btol..tak banyak sikit mesti ada kan
dah pakai da kirm cocoa butter tu
xilang juga
degil hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Mummy `Aish

wah beznye
pandai jaga ek..
saya ank sorang dah ada
agknye sebab gen la kot

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

wah anak 9 pon xde mark tu ek
pandai nye jaga

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Mrs.Eady ♥
hahahah
bukan stakat stretch mark saje ilang tau

Nana said... [Reply to comment]

@qemaishak
heheh xpe
bli la cream / oil yg bole ilangkan
mesti ada

Nana said... [Reply to comment]

@ibuayahdamia

wah yeke..
beznye
tak mcm kita..
baru anak sorang
dah ada stretch mark

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

heheh tu la
mmg xtahan
mana bole xgaru kekeke

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura

wah beznye
xde stretch mark..
pandai jaga ek..
ala..kita bli ansuran
seme bole bli hehee

Nana said... [Reply to comment]

@ibu syafiq

ish jelesnye
ramai la plak xde stretch mark ye
mcm mana la korang jaga ni
pandai btol

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~

hehehe
berbaloi2

Nana said... [Reply to comment]

@♥MiZz-siHa♥

alamak jelesnye...
pandai la awak jaga
ye la
mayb ikut genetik kot kan

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie

solid utk somi heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...