MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 13, 2011

buah tangan dari penang

last week amrul outstation kat penang...diam2 je dia balik KL bawa satu supik ada jeruk campo....heee tau2 je aku suke jeruk....

tapi jangan la salah sangka ek..mama damia ni xde la ngidam ke hapa...mmg aku suka makan jeruk xde makna tersirat di sebaliknye hehe....tapi jenuh la aku dok pilih mangga & salak je dalam pastik tu hehe..sebab tu je dua yg paling aku suke..nak2 mangga yg ada kulit tu saje2 je aku makan..sampai cirit hahahah...xkira masa makan jeruk pagi2 buka peti ais makan jeruk...tapi xselalu la..bila ada je aku makan..klw xde, idok la sampai nak mencarik......suka tapi xde la fanatik sgt ngan jeruk...tau xelok di amalkan kan??

kecoq tak ayaq liuq??heee
korang suka tak jeruk?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me kdg2 layan gak :)

lia said... [Reply to comment]

Aku pernah suka tp msuk f4 aku da x mkn lngsung, x tau apsl ;p

Afne said... [Reply to comment]

afne pn ada pesan ngan member blk penang br dpt td 1 plastik simpan kt office. mkn sejuk2 mmg lyn. pastu batuk2 hahaha

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sedapnyer.... nak2 lagi jeruk salak...
peberet tuh...

Ya ALya said... [Reply to comment]

kalu jeruk penang memang hantu sesangat......ala nana ya ngidam ni...memang terliur pun.....

Myra Jay said... [Reply to comment]

Huwaaa nak jugak makan jeruk... :)

puan nina said... [Reply to comment]

uuu..terliur dah ni..

Cute MuM said... [Reply to comment]

kebetulan lagi..
uyun pon baru dapat ole2 dari penang gak..
sama sebijik..
huhu..

MamaRifqy said... [Reply to comment]

eeeeee...na mmg hantu jeruk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...