MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 3, 2011

dinner @ sukhumvit lagi

dinner ari senin..tiba2 tekak rasa mcm nk makan tomyam sukhumvit, rasanya ni kali ke-3 dah kot makan kat sini..suka sebab sedap pastu harga pon xmahai sgt...tempat plak lawa, tapi satu je lah parking susah sket...

kat sini menu dia lain dari lain skit, memang xkan jumpe menu2 kat sini kat kedai lain..pastu dia nye lagu2 kat dalam kedai ni seme lagu siam.gambar2 aku memang xde..malas xde mood nk amek gambo..sakit hari wanita datang menyerang hehehe...



abaikan rambut damia serabai tu hehee
dah mcm kat pizza hut ada mendalah ni
kedai ni dah lawa skang, nampak tak blah kanan tu ada KLCC lawa je view kat sini
ni view dari luor kedai jelas nampak KLCC

air tembikai +carrot susu
kerabu suhun adeh masammm giler
ayam masak petai unik rasa dia bukan sambal ntah nk ckp pon xreti
tomyam sukhumvit maveless, kuah tomyam guna air kelapa
daging masak kicap
MENU THAI ASLI, agak pelik2 skit dia nye menu..teringin nk try next time..
komen pasal makanan : memang sedap tak dapat dinafikan, cuba la kalau nak tau :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Qaseh Ain said... [Reply to comment]

wahhhh... keterliuran dah ni... kat mana ni nana? Area hulu langat ker?

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

wahh,kitorg blm penah try nih,blh folo pasni ;)

sall said... [Reply to comment]

wajib try ni.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah nampak sedap menunya....nyum2

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

lama sungguh akak da tak makan kat sini. ssh paking. nak jalan kaki dari umah mls lak..nati abis la segala lelemak kuar kan. teehee.. tp b4 pindah nati harus gi makan sini, kut tak mmg bercinta la nk dtg kg baru balik. :D

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..ebstnya...tergoda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...