MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 13, 2011

The Good Old Days : drama cina terhebat pernah aku tengok

sape tengok cite ni??di siarkan masa tahun 1996 masa tu aku form 1, minat giler cite ni...balik skolah berlari nak cepat2 sampai umah semata2 nak tengok cite ni..dengan baju skolah tak buka ngdap depan tv sampai kul 8, sama la mcm kes skang ni penangan kes NORA ELENA gitu juga lah...hehehe

ni la satu2nya drama china yang aku ingat jalan citenye & aku ingat watak utamanya...sau hau & ho sang...bez cite ni....ala2 cite nora elena gak la...tapi ni terbalik kalau cite nora elena tu si nora yg xsuka pada mulanya...tapi cite ni si lelaki yang tak suka masa awal2 perkahwinan diaorang


jangan tak caya lagu ni pon aku hapal dulu2 hehehe..






skang ni dah xde dah layan cite cina..ye la dulu2 masa ada astro..apa je cite kat tv tu seme nengok..cite tamil pon layan hahaha...

sape tengok cite ni dulu??angkat tangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

cikmOt said... [Reply to comment]

aku aku...masa tu aku memang minat giler kat ho sang...teringat masa pantangkan irfan sanggup layan citer ni kat tb...hehehe

Ilhamny.com said... [Reply to comment]

linda mmg x miss siri nih.. sampai ayah lnda yg mmg keras gilerr pun leh layan cita nih.. kisah isteri pertama ngan kedua, pastu ada pergi berperang sikit.. panjang sgt critanya kalau nak cita...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku!aku!!
citer ni terbaekk weih..
sgt syahdu..
huhu..
96 ko 13 tahun?!
96 - 13 = 83..
lerr.ko muda setahun jer dari aku

juelee said... [Reply to comment]

saya layan cete nie.. memang minat giler.. mmg dasar minat cete cina kata sekolah cina.. lagi satu fei mauuu.. hahahha

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

hahahha kak nana..lama giler kita x tgk citer nie! betol lar..balik skolah dulu pon dok melayan citer nie..dgn ada lagi satu cerita cina kul 2..citer pasal cinta seorang pembaiki jam!hahahah

eB ezrin said... [Reply to comment]

eB raser cam penah tgk la.. cer citer ;p

ieda said... [Reply to comment]

aloor x sempat tgk lahh huhuh

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak pon tgk... dulu mmg minat giler drama cina... tp skrg x smpat dah nak tgk... huhu...

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

citer ni sedap...kesian kat bini pertama dia yg byk bersabar..tapy happy ending kan :)

notti netti said... [Reply to comment]

Uish...dah lama dah citer nie...aku tak pernah miss dolu-dolu....suka tgk baju dia....ngam2 ngan body. yang tak boleh blah.....punyalah baik hati..sayang2kan madu dia....

GoJeS said... [Reply to comment]

saye pn tgk jugak!!!hurmm...1996 eh..sekolah rendah lg kot ms tu...wuwuwuuw

zakie aladdin said... [Reply to comment]

Saya tgk gak!! Sumpah sedih lau ingat balik..dedulu selalu layan ngn arwah mak tersayang..rase dia ada 3 season..best sangat sbb dpt layan sampai ending..byk kali gak miss..mane ek leh tgk movi ni online..nak tgk sgt lagi lau ada... hurmm :(

zakie aladdin said... [Reply to comment]

Saya tgk gak!! Sumpah sedih lau ingat balik..dedulu selalu layan ngn arwah mak tersayang..rase dia ada 3 season..best sangat sbb dpt layan sampai ending..byk kali gak miss..mane ek leh tgk movi ni online..nak tgk sgt lagi lau ada... hurmm :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...