MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 15, 2011

KL Gangster

lepas je kena seprise ngan kengkawan ari senin tu..kami g tengok KL Gangster...ingat nk tgk 9hb time dia kuar aritu..ingatkan nak guna la tiket wayang yg nuffnang kasi adiah beday tu, tapi tak bole..rupa2nya tiket wayang dari nuff tu..bole tgk movie yg dah 2minggu ditayangkan..cite baru2 xbole tengok...jadi terpaksa la tunggu ari isnin sebab nak guna tiket yg bli kt mydeal

ok la cite ni...ada aksi, ada lawak..ada part sedih, kalau nak dibandingkan ngan cite KONGSI 10x lagi bez cite KL Gangster ni..

tapi kan..aku ni asik leka dok tenung muka aron aziz je dari mula sampai akhir hahaha..adeh....cair..cair..ni seme gara seth tan la ni..dulu2 xde plak minat sgt nk aron ni..semenjak nora elena ni jadi gile plak ngan aron....

adi putra pon sama gak..suka tengok dia berlakon..ada style..suka dia ckp klate walaupon sebaris ayat je..dia ckp Memey la..( memang la) heheh kiut..je...zizan plak mcm biasa xpernah menghampakan, buat lawak pecah perut...hehehe

pendek kata sangat terhibur dengan cite ni..amrul tu beria2 nk tgk cite ni pasal member dia ada berlakon..heheh tu yg dia xsaba2 sgt nk tgk cite ni..aku rasa salah satu sebab filem ni boz office sebab aron aziz sape stuju??memang kena pada masanya..orang tengah dok gile2 seth tan...kuor plak movie ni...


kawan2 yg gile wayang seme ni..nxt tunggu cite sekali lagi lisa & sam belakon
mengusung bunga sampai ke dalam wayang seme nengok je hehe
p/s : watak aron aziz dalam ni bukan jahat yea..dia baik..dulu dia jahat la..ketua gangster tp lepas kuor penjara dia dah tobat..yang jahatnye adi putra adik kepada aron aziz

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

34 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

ady putra ada berlakon gk ek dlm ni...maknanye 2 fav actorku ada berlakon dlmni...tp aaron dlm ni watak jht kn...

**kita mmg lama dh minat aaron b4 rmi yg tergila2 'seth tan'...ehhehehe

Gieyana said... [Reply to comment]

wehh..aku rs sure owg pandang ko jer psl usung mungee! Mesti owg ckp tgh honeymoon kot nie..or smbut anniverseri..hihihi..

Nk kena tgk gak la movie nie nnt...dgr diaorg ckp pon best..

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhh mesti sonok kan..hee kita minat zizan..maharaja lawak tu buat lawak smpai kuar air mata

Anum said... [Reply to comment]

anum baru nak pg tgk malam ini
best kan?
hehehhee

SyaNa said... [Reply to comment]

aku tggu astro first je la
ntah bile masa aku nk pegi

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sgt setuju....gara seth tan nie...apa pun..memang ramai ckp cita nie best...

Cik Rose Cute said... [Reply to comment]

Damia tak mengamuk ke..duduk dalam panggung tu....hehehe..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

huuh..
aaron from singapore
ady putra pun singapore.
ni pakat2 kasi watak contra ni kat singaporean ker?!
keh keh.
wei.aku ade up video si seth tan tu kat blog.
mesti melting ko.
ahahahha..

ieda said... [Reply to comment]

akaka lebih suke adi putra ... aduhhhh
bilerlahh dpt tgkk nampak gaye mcm kena beli dvd jewww huhuhu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yayy me dh tgk td..esok me buat review :p

Adyshariz said... [Reply to comment]

ooo..mmg nk tengok le lepas ni, ramai ckp best..sb ader mamat tu..huhu


cair..cair

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah bestnya, biler kala plak kita nak dapat tengok wayang ni lagik ek

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

nak tgk gak cite niiiiiiiiiiii...filem shamsul meme jarang menghampakan..nk gak dgr ady putra kecek kelateeeeeeeeee

Myra Jay said... [Reply to comment]

Myra plak takut tgk gambaq lawan2 nieh..
Kongsi pun tak khatam lagi..hehee

Cute MuM said... [Reply to comment]

cerita nie memang best..
tapi tak suka sangat lakonan syamsul..
cari cakap slang cina tue tak kena..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tau xpe.. aaron mmg baik...
akak dah lama kenal dia...
kata ex boypren kennssss....
muahhhaaaa.....

akak minat aaron bkn sbb seth tan yer... start minat AA sejak AA belakon citer hayati dan janji diana lagik....

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

rasanya aimi mesti tgk 2,3,4 kali sebab dua pelakon kesayangan dia berlakon..hahaha...ala nak gi tgk gak bila ehhh... :p

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

ahh adi yg jahat
aron tu baik dulu dia bekas gangster
tapi dah tobat hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
haha segan wei
org tgk jek
ehhe
bez aku suggest hang p tgk
tak mengecewakan

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
haha tau xpe
pecah perut gelak si zizan

Nana said... [Reply to comment]

@Anum

tak kan nyesal la tgk cite ni

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
heheh
xpe
tgk kat stro first
iman leh tgk skali hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

tu la..
dia yg nyebabkan filem ni mletop

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Rose Cute
heheh tak de
dia sgt behave
dah biasa tgk wyang

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

ahh la kan
aku baru perasan
diorg ni sporean...
ala ko ni..saje wat aku cair ehhee

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
hehe badan sasa
tak tahan btol tgk

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
heheh bez kan

Nana said... [Reply to comment]

@Adyshariz

hahah tu ler
dia lah daya tarikan cite ni

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥
aqis ok tak tgk wayang?
klw dia xmeragam bole je bawa skali

Nana said... [Reply to comment]

@e.l.i.z.@

better la than cite kongsi tu
langsung xde mesej..cite ni gangster pon ada msg

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
heheh xde la ganas mcm cite hong kong

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM

ahh btol2
mcm xkena je dia ckp cina

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hehe yeke
saya baru2 ni je mnt dia
cairrr

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
heheheh
bez la..
mata asik tenung dia je
smbil berangan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...