MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, June 25, 2011

masin mulut aku SEPAH menang!

gile eksited aku ni..macam aku plak yang dapat RM350k heheh...menjerit aku sepah menang...semua tekaan aku tepat dari tempat ke-4 sampai juara seme ramalan aku tepat sampai amrul ckp terer nye awak teka betol seme ni heheh...amrul xpuas ati sebab dia sokong jozan heheh...sorry la ek kepada penyokong jozan...cuba lagi len kali hehe

tapi kan kalau tengok status kat fb tadi..seme dok tulis sepah..sepah..sepah jozan bole kira ngan jari...

mula2 dulu aku memang sokong jozan...aku langgan mustika ni pon sebab nak tengok jozan dalam maharaja lawak..tapi bila dah masuk minggu ke-10 tiba2 minat aku beralih kat kumpulan sepah.sebab apa aku suka sepah??

- lawak diorang ni lawak melayu yang ada pengisian tak de merepek meraban....ada mesej di sebaliknye....tak macam jambu masa pusingan pertama ntah hape2 ntah...tp ada juga orang gelak heran mokcik

- kumpulan sepah je yang selalu pakai baju2 pompuan..& rambut plesu..tak tahan part jadik ustajah bahiyah manisnye kurma haih.....hehehehe

- sangat gempak bila kuar DAFI pujaan hati si shuib yang dok sebut setiap minggu hehe...

- cuma satu je aku tak suka...sepah nyanyi tengok lirik sape dah nama mamat tinggi tu jep kan?shuib relax je nyanyi tak tgk lirik, tu nampak potong skit la

komen pasal jozan:
- kurang menyengat nak2 pusingan pertama..pusingan kedua tu ok..tapi still xbole celen sepah la...

-mungkin selama ni jozan dah buat terlalu gempak at the end diorang dah macam kekeringan idea

- tapi satu je aku puji jozan diorang menyanyi tak tengok lirik...sgt profesional....

komen pasal nabil:
- lawak gile ok spiderman tu hidup rupanye heheh..lawak time tu sedap2 kasi makanan kat spiderman sekali idop

- pusingan ke-2 lagu terlalu meleret2...mula2 tu dah ok dah..sumpah lalat jadi kumpulan the lalat...sekali bila part nyanyi...fail tengok lirik juga!

komen pasal jambu :
- pusingan pertama ntah hape2 sikit pon aku tak gelak...tapi aku asik cakap bila nak abes ni da???

- pusingan ke-2 ok la..ada juga gelak..nak2 part kira duit tu & kuar plak zila bakarin



mulut aku memang masin nak sepah menang hehe


tapi apa2 pun nabil la paling untung sorang2 kaut RM150k xyah jadik juara pon xpe..hehe...dia yg paling dapat banyak $$$ dah bole buat kawen dah tu nabil...xyah la dok comolot anak dara orang muaahahhaa.....

untuk kumpulan sepah agaknye ni rezeki anak shuib & sarah la kan?btol2 rezeki anak ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me memang sokong sepah dari awal heheh
me suka gak jambu sbb diaorg lawak bodo ala mr bean msia kan :)

lia said... [Reply to comment]

Aku baru tau smlm yg ada m.lawak hu3

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

wehh sarah mengandung ya...baru tahu...minat ngan jozan n sepah..apapun terbaek aaa ML !!!

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah Sepah, rezeki buat Shuib sambut kelahiran baby..
Jep plak leh kawen.. :)
Mamat?? :>)

KSWSK said... [Reply to comment]

lau astro ada bt pertandingan suh peminat teka kedudukan pemenang sure nana leh dpt deyah kan..

ieda said... [Reply to comment]

alhamdululillah sepah menang .. sbb akak punn sokong mereka .. mcm dah tahu mereka juara ! :)

Asrul "iLham" Sany said... [Reply to comment]

x pernah tgk maharaja lawak...

datang follow n komen

;D

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

mmg patut Sepah menang,
lawak mereka nie mmg best dan menghiburkan,
Jozan pun ok jugak,
tapi mlm tue mcm kureng skit,
hurm....

apapun tahniah buat Sepah:)

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe sy lak awl2 suke jozan..
tp lama2 tgk diorg xkonsiten
suka kt sepah lak

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hehe sah tak langgan mustika ni

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh

hehe perot dah beso dah
4bln kot

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
kan rejeki anak ni

Nana said... [Reply to comment]

@KSWSK
hahahha tu la nye
sure dpt adiah dah kan teka tepat

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
diorg bez la..
lawak cerdik

Nana said... [Reply to comment]

@Asrul "iLham" Sany
hehe xpe
klw tension
bole tgk kt yotube
tp disarankan tgk jozan & sepah je
nabil tu ok gak tp ada masa2 xok

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Wanie Ghani

jozan agak kureng la malam final
sepah lawa ada isi & cerdik

syanasaid said... [Reply to comment]

mmg suke sepah
dr zaman RL lagi
lawak dorg ni mmg melayu abis
shuib lepas kawen ni nampak ensem plak
muhahahaaa

tiefazatie said... [Reply to comment]

sepah mmg best la kak nana..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...