MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 9, 2011

praktis bowling

semalam g praktis bowling, ate ari ahad ada tournament opis bebudak lain dah semangat praktis aku baru turun sekali...malas la nak turun praktis banyak2 kali..ntah bagi aku bowling dia kira LUCK la...kadang2 ok kadang2 hancuss heheh...aku malas nak praktis2 la...main je la ari ahad ni. ada rezeki ada la...kan, kot ada luck aku dapat tempat pertama RM100 menanti, kalau xpon menang sampai tempat ke-5 pon ada adiah juga cash money...

dah lama giler tak main bowling ni...dekat setengah tahun ada kot...amrul dia kureng skit main bowling..aku lak mmg suka..tp bila partner xminat..aku jadi xde kawan nak main..tu lama2 dah slow dah main bowling

semalam main 2 frame
ni markah utk frame pertama 131, ala..luck je kot...
balik dari praktis boling tiba2 tingat kat bola boling aku..dah 5 tahun dalam beg dia xbuka2 hehe...ni la zaman aku gile bowling dlu sanggup bli bola boling..bape ntah harga dia RM200 lebey kot dah berhabuk dah bola aku ni xpakai2
ni la adiah yg bakal di menangi ahad ni, minta2 ada rezeki
cer tengok banner bowling ktorg kaler ape hehe..
kata aku yang organize bab2 piala, banner & hamper..so aku ada hak nak tentukan banner kaler apa...dah suh staff design ada 3 kaler hijau, coklat & purple..
tak de banyak cakap aku tros stuju ok confirm kaler PURPLE! heheetiba2 tingat masa zaman tgh berkobar2 main bowling dulu...
asal ada tournament opis mesti aku masuk..kalau tak nombor 2, nombor 3
tapi tu dulu la...zaman terer2 hahaha..skang ni dah veteran xleh terer macam dulu dah hehe..
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

30 ribu orang memberikan idea bernas:

notti netti said... [Reply to comment]

wah, pemenang dapat bijik bowling tu?...isk isk isk..dasyat. Net kalau main bowling..net ke depan..bola pergi belakang.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

cayalah nana!! me sekali sekala jer main, tu pun fail :p

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

perghhh buleh tahan gak ek..byk tu..kita plg tggi pnh smpai 120 cmtu je..hahahaha asyik msuk longkang je..ni pon dpt byk skit sbb 3x strike kalo tak kosong agknya.hahaha

GoJeS said... [Reply to comment]

hihih...gud luck yea utk wiken ni...eden x join pung..mau celebrate birthday encik suami..hik2
nnti wat entry tau psl tournament tu nnti;)

~ana~ said... [Reply to comment]

erk..siap ada bola bowling tu...mmg pemain tegar la ni satu waktu dulu yyea..:)

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku lama gile tak main..
ade la 5 thun..
asal nak main
mengandung
asal nak main beranak
huhuuhh..
luka operate tak baik2 lagi..
klu tak...
pecah la lantai bowling tu...
huhuhuhh..
zaman bujang2 dulu agak nakal disut..
main dgn member2 keje dulu,pakat2 mian smpai ade lantai yg pecah.
huhu...
mmg buat pun..
huhuhhhuh...

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..best la sis!hihi..gewd luck!

mama tisya said... [Reply to comment]

suka main bowling...nk2 hubby pn suka bowling..btul tu bowling ni ikut luck..kalo bernasibaik score leh tgi,tk bernasibaik score rendah..insya allah leh menang tu sebab adiahsmp no 5..kitorang rmi tp adiah no 3 je individu tp utk group menang johan suka gk la...hehehehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

last ayu main bowling..emmm.last 2 years kalu tak silap....time tu Iris tecik lagi.main ngan adik2..
tak terror sgt pun..suka2 leh la...
good luck ek for this sunday!!!

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

ai tak terror main bowling juara lubuk adalah

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

selalu main bowling kat jj je...

Afida said... [Reply to comment]

samer la kita...saya minat main bowling....tapi en suami tak minat...mcm tak best jer klu g main ngan org yg tak minat main kan :)

etiey.com© said... [Reply to comment]

good luck nana,.. main bowling selalu masuk longkang hak hak

lia said... [Reply to comment]

humaghaihhhh hadiah best2 tu.... dan markah ko, superb beb... mmg boleh menang...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wahh walau kata xberapa terer men, tp ok gak balingan ha..:)

Nana said... [Reply to comment]

@notti netti

eh tak lah ehhe
tu bola saya zaman dolu2
masa gile boling
pemenang dapat cash money

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehehe
sy dlu start main form 5
pastu jadik suka...
lama2 gian hehee

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hehe ala nasib je kot ni fiza
kdg2 ok
kdg2 out
kita plg tgi 160 tu dulu2 la

Nana said... [Reply to comment]

@GoJeS

ala..xjoin ke
pompuan xramai la hehe
ok mekaseh doakan keekeke

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

dulu2 sangat tegar
tiap2 minggu sure g men boling hehe
skang dah slow la

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
hahaha
aku time pregnant pon penah main tau
punya la gile xgile kekekee

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie

tq..tq doakan ek

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
wah bezla
klw sama2 minat
kita ni dia lak xsuke
kita jadi xsemangat nk main sorang2

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
heheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
hehe xpela..
juara lubuk pon dpt adiah kekeee

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
hahah tu main game ek

Nana said... [Reply to comment]

@Afida

kan?
xbez nk men sorang2

Nana said... [Reply to comment]

@etiey.com©
heheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

@lia

moga2 masin mulut ko

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

ala..ni nasib je kot hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...