MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 16, 2011

super 8 - slow la cite dia..


Synopsis:

In the summer of 1979, a group of friends in a small Ohio town witness a catastrophic train crash while making a super 8 movie and soon suspect that it was not an accident. Shortly after, unusual disappearances and inexplicable events begin to take place in town, and the local Deputy tries to uncover the truth – something more terrifying than any of them could have imagined.

ok apa yg aku nak komen pasal cite ni...perjalanan cite yg sangat slow! bosan ko tunggu...dia kasi saspen btol2 kat kita...untuk tau apakah sebenarnya menda yg menyerang bandar ohio ni..aku ni dah tak bole duduk diam dah..xsenang duduk..sebab dia tunjuk sikit2 je mula2...bayang2 alien tu...

sakit hati plak rasa...bagi kita tertunggu2 & tertanya2..apa menda sebenarnya ni??aku rasa sejam pertama tu kita dok bermain dengan teka teki..apa menda??apa menda?? aku rasa mcm lama sangat dalam wayang tu...

cite ni ok..cuma tu la..kita jadik xsabar nak tau menda yg sebenar...tapi agak saspen juga cite ni..berapa kali aku asik terkejut2 heheh..damia & amrul pon sama...tengah khusyuk dok nengok tiba2 terkejut alien tu serang.fuhh saspen...tapi tu la...part alien tu xbanyak sangat..sebab dia banyak simpan awal2nya....xpuas nak tengok alien tu...

tiket wayang ni free je tukar ngan tiket nuffnang kasi aritu..btol2 time beday aku, g tgk wayang ni tgk date kt tiket 14 june 2011 :)


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

rajin tul gie tgk wayang..plus damia pun good girl..best la..

hadiah Ayu tu sampai kat opis Suziey, ok jer sampul dia...nasib hadiah mu tak dikebas kan..sabar je la..

juelee said... [Reply to comment]

saya suke tengok cete nie... besttt!!!!! budak2 tu la yang menceriakan suasanaa... kehkehkeh..

dasat tol saya ni, anak kecik angkut gi tengok cete terkejut2 nie huhu

ibu qaleesya said... [Reply to comment]

HEPY BELATED BESDAY YE.. SORY LAMBAT SIKIT. HEHEHE.. SINI XDE PANGGUNG WAYANG.. XDAPET LA NK NOLONGNYEE

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

xpe tix free...hik hik tak sedap manapun tapi ianya foc :)

SyaNa said... [Reply to comment]

cemburu je aku tgk org tgk wayang
ntah bile nk pegi
rsenye kena amik cuti pegi time keje

watyz said... [Reply to comment]

bagus btol la damia tu kalo ble bawak tgk wayang. kalo abg iman aku rasa x sempat tgk aku dh x tentu arah dibuat nye...hehehe

nureen said... [Reply to comment]

klau elly cmfrm x mau tgk sbb bkn crita cartoon.. damia gd gurl la... hepi belated besday nana..

nak mintak tolong cikit..
tolong minta juelee tgk n3 ni
http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/06/tahniah3x.html
nureen masih menunggu detail dia la.. plz k.. tqvm :)

fazilzura said... [Reply to comment]

so kesimpulan nye x besh ye

eB ezrin said... [Reply to comment]

okeh eB pangkah.. tq yer :)

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
hehe dapat tiket pree tu yg rajin tu
damia lak xpenah wat hal dalam wayang tu xkisah angkut dia
tu ler...
geram nye asik2 dpt surat koyak

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
hehe tu la..cite ni bez tp slow sggt

Nana said... [Reply to comment]

@ibu qaleesya

tq..
eh xpe bole langgan astro first

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
hahah tau xpe
seb baik pree
xde hal la

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hehehe
klw xmau bawa iman
mgm kena amek cuti la wei
date ngan syarul time keje

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe so far damai xpenah wat hal la..

Nana said... [Reply to comment]

@nureen
hehe damia layan je..
seme cite dai bole layan
ktorg xpenah bawa dia tgk cite katon
caya x

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura

separuh je bez
separuh lg xbez

Nana said... [Reply to comment]

@eB ezrin
hehe mayb org lain
lain dia nye pendapat
tp bg sy cite ni slow

notti netti said... [Reply to comment]

oooooooo..okee..dah baca sinopsis citer nie...(mama tisya call aku bising2 suruh aku check balik review citer nie kat blog ko)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...