MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 23, 2011

tolong buatkan seprise utk orang

tengahari tadi kami laki bini telah berjaya menyeprise kan encik azrul somi kepada shiera kawan aku, shiera oder kek ngan aku & dia suh aku tlg blikan bunga untuk kasi asben dia..amrul lak baik ati oper nak g bli bunga..sebab kebetulan dia tgh cutikan...so amrul g la bli bunga...aku buatkan kek..hehe...pojek baik laki bini

azrul mcm tau2 je ktorg nak wat seprise..bole plak time lunch tadi masa nak anto bunga dia kuar g kenek plak dah...aku pon makan slow2 la ngan amrul...kata dalam kul 1.45 kang aku dtg opis azrul anta kek & bunga...sampai je opis..tuan empunya badan tgh wat keje..aku panggil..azrul..nah...wah kemain senyum sampai tlinge...hehehe...tumpang hepi buat orang hepi...


shiera minta aku tgl blikan bunga, aku suggestkan kedai kat melawati, kedai india sebelah bangunan telekom sebab situ murah...dari dlu aku suka g bli bunga akt situ 3 kuntum ni RM15 & ada juga yg RM10 bezanya RM15 ni bunga dari cina dia kembang & tahan lama skit kata tokei kedai
sweet kan shiera ni..kasi laki dia bunga aku rasa aku blom penah lg kasi amrul bunga hehee
kek yang di oder utk kali ke-3 hehe tq shiera sebab ko & azrul suke kek aku
buat shiera & azzrul..hepi 4th anniversary..semoga berbahagia selamanya..
dah mcm muke ayu raudah aku tgk shiera time kawen dulu hehe...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

ibu qaleesya said... [Reply to comment]

baru nak cakap macam ayu raudah..hehehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..sweet..hari tu dpt suprise..kali ni....suprise kan org pla... :-)

Ya ALya said... [Reply to comment]

heehhe....memang cam ayu raudah...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

beshnya org yg dpt surprise tu heheh

Cute MuM said... [Reply to comment]

betul2.. tgk gambar jer terus kata macam ayu raudah lah..

eB ezrin said... [Reply to comment]

a'a la cam ayu raudah :)

zura_habib said... [Reply to comment]

samala ngan ayu raudah...pewittt...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tahniah kerana menjadi planner tok suprisekan org menjadi,...kawan nana mmg mcm ayu raudhah 2..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Myra dok fikir gak nk buat kek dan beli bunga utk besday hubby ahad nieh..

Tp dok fikir org laki mau ke bunga??hehehe

lia said... [Reply to comment]

I like surprise...

Caya lah korg...

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

kite pernah bg hubby bunga 2 kali..sekali mase die konvo..sekali lagi bunga sekuntum mase bday die time kapel dulu..ehehehehe..nway, tantek ape kek nana buat tuh..=)

watyz said... [Reply to comment]

baik nye kawan kan. aku pon x penah bg bunga kat en. izhar. dia penah la masa bercinta dulu bg aku bunga...

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

nak komen sama jugak..

mcm ayu raudhah lar mukaa diaaa!! :P

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

bestnyer dpt seprais... mesti senyum smp ke pagi... hehehe...

haahla... mcm ayu raudhah la....

tiefazatie said... [Reply to comment]

so sweet la..haha..

aah la kak..cm ayu raudhah nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...