MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 25, 2011

1001

diam tak diam arini follower dah 1001 orang.cam xcaya je dah ada seribu followers...heee kalau mula2 dulu kan jenuh nak ada 100 follower...

tq kepada sesiapa yang sudi follow..aku tau blog aku bukan blog glamer...tapi tetap juga ada orang sudi follow & baca...tq..kepada silent2 reader juga..tq yea...hehe..tak sangka ramai rupanya kwn2 aku tergolong dalam kumpulan silent reader ni..antaranya : aina, hani, ryn, ell, huda ni yang aku tau..yang aku tak tau tu...tak tau la plak kan



entry santai di petang hari...arini last ganti puasa..nak buka puasa apa la petang kang ek?hehe..gini la...memang dah jadik habit dekat2 nak ramadhan baru hegeh2 nak ganti puasa..tapi xpela..lambat2 pon aku ganti juga...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

wah dh 1001...blog sempoi & citer menarik sure rmi org follow

Cute MuM said... [Reply to comment]

wah.. dah 1001.. tahniah.. teruskan buat entry yang best2.. uyun pon kadang2 jadi silent reader.. hihi..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

huhuhu...cayalah...segan aku ngan blog ko skang...meriah...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

bravo!! dh femes tu :)

KSWSK said... [Reply to comment]

buka ngan nasi briyani gam...

watyz said... [Reply to comment]

waa.. dh ramai la kengkawan dia. meh la meriah kan blog aku lak. hahahha

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

chaiyookk chaiyookkk Nana

n a d e a said... [Reply to comment]

wahhhh 1001 dah !!
hebatttt.. keep it up beb ;))

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wahhhh... dah makin pemes skrg...
thniah nana... akak tak taulah biler blh cecah 1000... huhuhu....

akak pon sama nana...
suker ganti pose last minute...
hehehe....

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ramai tu..tahniah!!!!

rara pinkmafia said... [Reply to comment]

tahniahhhh~

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah2,,tahniah sis!

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

1000 sudah ek kak nana! congrats!! :P

kita ada lagi 3 ari nak kena ganti.. wuwwwuu~

SyUhAdA said... [Reply to comment]

thniah ye sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...