MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 29, 2011

becerai talak 1 dengan ASTRO

semalam dengan secara rasminya...ASTRO dah dipotong...amek masa sebulan gak la..sejak aku call kasi notice nak terminate bulan lepas..

so pasni kena anta dia nye kad tu ke astro..pos je la senang..kalau tak anto kena denda plak kang..jadi nye skang ni aku akan back to normal..mcm dulu2 xde astro..layan la segala tb percuma yang ada...


sebelum astro ni dipotong aku dah belajar2 tengok drama2 bersiri kat tv3 antaranya :


ari ahad kul 10mlm @ tv3 - no ordinary family ( cite omputih 1 family ada kuasa ala2 cite superman)

ari senin kul 9mlm @ tv3 - supermak (baru senin lepas start so aku akan follow la smpai abes nampaknye comei gile si nasha berlakon kan)

arini selasa-kamis 10.30mlm @ tv2 - ramadhan terakhir (baru semalam start layan mcm bez je cite ni)

agak2 apa aku nak buat dengan remote astro ni ek?ada 2 plak tu..
wat sendal pintu je la kot kan muahahahah.....


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

akak tak boleh terminate..
terminate kalooo
mmmmm alamatnya tak dapat tgk tv...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hahaha... ader ker remote nak wat sendal pintu.... tak blh blah tol nana nih....

baru talak satu kan??? blh rujuk lagik tuh... ekekekekkk...

Cute MuM said... [Reply to comment]

kami nie ada astro pon dok layan drama kat tv3 jugak..

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

nak satu remote.. remote aku rosak.. nak beli kedekut... ekekkee

lia said... [Reply to comment]

haaaa tv8 ada cter korea best kol 8.30mlm.... hari ni start cter baru, boleh la ko ikut dari awal...

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

syabas anda tergolong dlm group kami hahahha lin pun dah potong ASTRO..hehehe siap utang lagi hehhee..xpe TV1,2,3 ada citer best2..

Ibu Qaireen said... [Reply to comment]

klu dah terminate decoder pun kena pulangkan yek....

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

bagus la hang nana..... kalau hubby ila n syafqah...mati kutu xde astro kat rmh...

eB ezrin said... [Reply to comment]

eB cam x leh jerk sbb aerish & aed hatu spongebob . camno?

ieda said... [Reply to comment]

hermmm akak pun x leh terminate .. tv channel jadi x cantik :))

syanasaid said... [Reply to comment]

caya la nana
aku ntah bile akan menyusul
sbb umah aku tu aku da test kalo arial biasa mmg xdpt signal
kena yg power sket

Afne said... [Reply to comment]

nana, aku kalo terminate mau bdk berua tu pegang kaki aku tak blh buat keje hahahaa. pg sampai mlm kartun saja.

weehh remote kasik aku arr free hehe. sebiji punya hayat plg lama 2-3 bln. haziq mengganas je manjang.

Myra Jay said... [Reply to comment]

Myra pun ingat nak terminate jugak, dok bayaq tiap2 bulan buta je kat astro..huuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...