MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 20, 2011

bedak terakhir

haih...jenuh nak abes bedak ni...kalau nak tau memang dari damia lahir sampai skang aku tak pernah beli bedak...seme bedak2 yang ada adiah yang orang kasi kat damia masa lahir dulu..memang menimbun2 bedak, ni pon dah bagi2 kat kawan2 dah...tak abes2 juga


tu pasal masa damia kecik2 dulu dia main2 bedak aku xheran haha...saje je biar dia main kasi cepat skit abes bedak dia..tapi tak abes2 juga
stakat skang ni umur damia dah 3 tahun ni la bedak yang last yang tinggaljadi pesanan kepada ibu2 yang bakal melahirkan nak2 anak pertama tu kan, xyah la beli bedak hehehe kang jadi mcm aku sampai 3 tahun bedak tak abes2....bau bedak pon dah mcm hapak je hehehehe...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

28 ribu orang memberikan idea bernas:

MamaRifqy said... [Reply to comment]

hhehehhehee..na bagi kat mak naa!!!hehheheheh..ade gak yang gune..

fieda said... [Reply to comment]

sama la nana...tu ha...maira pun dh umo 3 taun stok bedak ada lagi x abis2...dpt hamper byk sgt masa dia lahir..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

aku pun tak pernahnya beli bedak...sebab aku tau, akan dapat hamper punya...hahah, teruk tul statement aku ni kan...ekekek

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmm..dah seangkatan dah ngan sue tau..hehehhe....

iduraz said... [Reply to comment]

hehe..aah bedak memang takyah beli, masih ada stok sejak anak lahir..

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, kat rumah kita pun berbotol2 bedak org bagi hadiah..tp x pernah guna pun. asyik la dok bg hadiah kat NB baby tp x habis2 jugak..mmg x bleh bg ajmal dan aqil nmpak, kalau x aku rs jadi mcm ko jugak...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

huhuh..
smalh mcm aku..tpi beak2 budak2 ni org tua yg pakai abeskan..
ahahahha,,,,
jdi budak2 ni bila dah beso..
pakat2 la main bedak..
agagaga..

mama tisya said... [Reply to comment]

bedak baby mmg byk gk dlu dpt ..ada lg smp skarng..tp tu la bdk2 mmg suka main bedak

Myra Jay said... [Reply to comment]

InsyaAllah nanti nak ikut nak sihat akakla xnak beli bedak banyak2 :)

eB ezrin said... [Reply to comment]

SINCE AERISH TUH ECZEMA, KAMI BLI BDK BYK, BOTOL2 BESAR PUREEN... TERPAKSA ;P

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

ala comeynya damia berbedak :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hehehhe me siap bagi kat saper2 yg nak--sbb bedak pun expired tau lps 2 thn kalau tak silap :p

mummy_ayu said... [Reply to comment]

betul tu..bedak Ayu masa Iris baby pun ada 1 botol lagi.. he he he ...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

betul ler sesangat..hadiah hamper yg bagi bedak tu since aleesya, pastu guna utk ayyunie, sampai sekarang tak habis2 lagi.

Nana said... [Reply to comment]

@MamaRifqy

DAH BG JUGA KAT MAK
TP XABES GAK HEHE

Nana said... [Reply to comment]

@fieda

heheh tu la pasal
banyak dpt hamper
tak kehabesan bedak

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥

hahahha
well
org pemes kan
bese la ramai kasik hamper

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons

heheh banyak gak ek

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz

tu la pasal..
xpernah2 bli

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

sama la wei
kdg2 tu ada g mlawat nb kan kasik la bedak
tp xluak2 je aku tgk

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

hehe
ater pree kan
xpe la
nak main pon main la
klw bli sendiri jgn arap nk kasi main heee

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

heheh tisya dah 4thn pon ada lg ek
bukan banyak mana pon kita pakai bedak tu kan
camne nk abes

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
hahhaa
dgr nasihat org yg ada pengalaman hehee

Nana said... [Reply to comment]

@eB ezrin
la yeke
klw tau kita kasi eb

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh

budak bedak tu
suke sgt main bedak

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

eh yeke
xpenah tau pon bedak ada exp hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
hehehe
up kita sket laa ada 2

Nana said... [Reply to comment]

ayu- hehehe klw tiap2 thn beranak lagi la
mcm mana nk abes
asik2 org kasi adiah je kan hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...