MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 14, 2011

harry potter bez!

malam selasa aku ajak deah g preview cite harry potter aritu kan menang tiket wayang kat cinema online oleh sebab amrul xde kan..so memang kena bawa deah la jawabnye....walaupon aku xsuke sgt cite ni sebenarnya..tapi layan je la kan...sebab kali ni aku sendiri yang menang tu yang eskited nak pegi tu hehe...

seb baik ada deah..sejujurnya aku memang tak paham cite ni sebab aku tak tengok kan..jadi deah la yg dok cite skit2 bila ada part yg aku xpaham..part yang kesian bile orang gelak tapi aku tak gelak hahah....tu la sape suh tak tengok kan xpaham...

tapi overall cite ni bez la..bikin gempak je..harry potter ingatkan mati last2 idup...harry potter sangat ensem time tua...hehe...ni la cite harry potter yang ke-2 & terakhir aku tengok.pasni xde dah kan harry potter

tq cinemaonline!
wayang stat kul 9 abes kuk 11.20 kul 12 baru smpai umah...esoknye nak bangun malas sebab ngantuk hehe
bergambar ngan makhluk2 tak berapa nak halus heheh
damia yg hanya bertahan selam setengah jam pastu tido
kami bernaseb baik dapat 3 seat seat sebelah aku xde orang molek la damia duduk situ
kami smpai agk lmbt jadinye dapat la seat depan 3 dari depan
seb baik xsakit leher sgt xde la mendongak pon
damia & smurf
balik tengok wayang aku jumpe ngan sorang blogger yang selalu menang tiket2 wayang ni..sure ada yang dah tau sape dia kan?nanti la next entry khas tuk topik jumpe kwn2 blogger

bangun pagi pas tgk wyg tu kan damia dah mcm kena sampuk ngan harry potter dia tunjuk camane harry pakai tongkat sakti tu ehhehe....kepada sape2 yang nak g menonton harry potter yang bermula tayangan pada malam ni enjoy the movie k...

minta tlg vote...
KLIK SINI
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

bestnyer....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer nanti kalo ada tiket free lagi ajak sue yee...

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

harus layan Harry Potter ni :)

watyz said... [Reply to comment]

seonok nye tgk wayang. dh lama x tgk wayang. tv kat umah pon jarang tgk. hehehehe...

ieda said... [Reply to comment]

bestnyaa .. bilelahhh nak tgk dvd nie :)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ayu..harry potter awal2 je tgk....

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

haishh... tgk wayang aje nana nih...
akak tggu dvd jerlah...

fazilzura said... [Reply to comment]

besh nye... aduyai , hrp2 minggu ni dpt le perabiskan tiket pree dr nuff..

Nana said... [Reply to comment]

@Ena

hehhe bez sebab dapat tiket free

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons

heheh insyallah

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
minat ek?
saya xpaham sgt hehe

Nana said... [Reply to comment]

@watyz

hehe aku pon
kt umah jrg tgk tv
klw wyg
mmg aktiviti wajib la

Nana said... [Reply to comment]

@ieda

xlama lg kuar la tu kak

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

kita layan yg no 2 kot
pstu xtgk dah hee

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

sebab dapat tiket free kak
tu yg rajin g tgk wyg tu hehehe

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..bstnya!untung2..alo..nk gak tgk..sob2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...