MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, July 23, 2011

jom tengok ending mantera anjasmoro malam ni



kepada peminat & pengikut setia cite mantera ajasmoro jangan lupe malam ni saksikan..kesudahan cite yang tergantung masa ending bulan may aritu..

ramai yang komplen ending ntah hapa2...macam hampeh kan..tup2 tiba2 dia wat cite ni tajuk sumpahan anjasmoro (kalau tak salah) semalam ada tengok iklan kat tv3...yang semenya bakal terjawab...

so jangan lupe ek malam ni @ TV3 di slot cerekarama jam 10...jom kita tengok apa ending dia yang sebenar...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tak tgk tv except berita :p

notti netti said... [Reply to comment]

alaa net kerja...tak dpt tgk :(

KhaiZa said... [Reply to comment]

apa kesudahannya ek... tak tengok pun.. Lupa
--
khaizabeautyshop

Fiza Nordin said... [Reply to comment]

memula tayang aritu tengok... pastu on & off... pastu cuba nak layan balik tapi sgt burink, kejap2 iklan-xleh tahan!!! terus lupakan.ingatkan dah habis bila saka p jauh2 tayang, x amik tau pun ending camne.... uper2nye ado lak sumpahan anjamoro sebagai ending... aishhhhhh permainan apekah????? fenen!!!

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku tertengok tadi,hehehe,oklah,happy ending kan..

watyz said... [Reply to comment]

la.. xtau pon. so x tgk la...

deqlis said... [Reply to comment]

deqlis tgk...baru laa ending nye puas ati:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...