MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 1, 2011

mana nak cari hand bouquet MURAH?

dah lama aku tau kedai ni..mula aku bli bunga kat sini masa farewell party deah..time tu bli 12 kuntum bunga tahun 2006 kalau tak salah RM45 je...gile murah, sejak dari tu kalau ada opis suh bli bunga je aku mesti g kedai tu...

sape2 yang duduk area keramat pasni korang bole la try pegi kedai tu, kalau dari giant taman permata straight je sampai lepas traffic light, nampak je traffic light kedua korang akan nampak bangunan telekom sebelah kanan jalan...sebelum bangunan telekom tu pon ada kedai bunga tapi tu mahall...kedai yang murah selepas bangunan telekom. kedai india dia buka payung je bawah pokok...mcm2 jenis bunga ada...

dari trafic light giant tros je
sampai jumpe satu lagi traffic light kedai tu belah kanan seperti yang di tandakan X belakang bus stop selepas bangunan telekom

dah ramai aku rekemen kat kawan2 kedai ni..sampai ada yg sms aku minggu lepas..katanya dia beli 6 kuntum bunga kat kedai tu baru RM35 sebelum2 tu dia penah bli 6 kuntum kat JJ RM60 katanya...berganda2 beza harga dia..

ni last week time kawan aku suh tlg blikan bunga utk kasi seprise kat asben dia..aku suh amrul yg tlg blikan...3 kuntum +RM 15 saje...kalau nak jenis murah 3 kuntum RM10 pon ada...murah kan??

kiri tu bunga bli kedai india
kanan tu bunga yg amrul bli kat wangsa walk
sama je..3 kuntuk kedai india RM15
wangsa walk RM28, wat pe bli mahai2 bunga bukan bole telan pon
not bad la packaging dia...nampak lawa je walaupon dengan harga yg murah kan?
cakap pasal bunga, tadi baru je bli bunga utk big bozz esok sebeday dia..pening kepala aku nak pilih yang cantik2 mcm2 design ada, last2 pilih yang ni
36 Yellow Roses in a hand bouquet with 300g Ferrero Rocher Chocolate (T24) & Tudor Gold Moment Chocolate RM 315.00 bli kat blooming
bukan pakai duit aku pon hehe..duit opis

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

34 ribu orang memberikan idea bernas:

cikmOt said... [Reply to comment]

murah la weii...aku dah lama tak dapat bunga tau...sob sob...sedih

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmm...sue pun dah lama x dpt...nana x mo kasi 1 ke...heheheh

watyz said... [Reply to comment]

murah mmg murah... tp nk ipad free tgk kat blog aku ek.. hehehe

fazilzura said... [Reply to comment]

melawati tu tmpt kenanagan indah time2 study dulu .. so mmg tmpt lepak .. dan kt kedai depan telekom tu ler selalu admire beli tiap2 hari tuk ku .. wakakakak

now suke beli kt PS.. aritu beli bunge matahari 5 kuntum yg besor22222222222222222222... tuk adik konvo rm55 jek

notti netti said... [Reply to comment]

ooo ingatkan kat petaling street jer okey......hmm tapi net tak familiarlah jalan kat keramat tu...hmmmm camner.

InaAchik said... [Reply to comment]

tapi aku as pencinta bunga tetap nak yg kat wangsa walk yg rm28 tu sebab cara balut dia cantik! yg rm15 tu old style nyer pembungkusan.

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

aku penah kena telan bunga ros masa habis pantang... mak cik urut tu paksa... huhuhu

lia said... [Reply to comment]

adoyai... mahai nyer bunga utk bos ko tuh... gulp...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita lasum tk pnh dpt bunga hidup ni..hihi..mujur mmg tk gemar sgt bunga..tkdelah terasa hati..hihi.. murah giler dh rege tu..kwn kita ni beli rm90 sedozen..eh ke murah?

Bionic women said... [Reply to comment]

last kita dapat bunga ialah hari ibu, 2 thun lepas..huhuhu..lama tuh.
masa bercintun selalu jugak dapat bunga..hadoiii

SyaNa said... [Reply to comment]

best ek dpt bunga
hahaaa
sbb aku xsuke bunga kot
dpt coklat lg bahagia bagi aku la

eB ezrin said... [Reply to comment]

eB x braper minat bunger... :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

kat UK bunga sgt murah, 1 bouquet baru 3 pound :) murah yg amat heheheh

atty's said... [Reply to comment]

murah..cam nak suh along belikan je utk kty ..huhuhuuhuhu

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..cantik2..nak...hihi

Nana said... [Reply to comment]

@cikmOt
ala siannye nanti aku suh laki ko bagi kan ek ahhaha aku saje kasi hint kat fb biar dia tgk hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
heeh bole kasi sekuntum je nak?

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
alamak xmampu la nk bli ipad hehee

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
wah...tmpt zaman cintan2 ek hehee
ps jauh la
klw dekat nak juga pegi

Nana said... [Reply to comment]

@notti netti

ps jauh plak ngan saya ni net
hehe
ala sesat call je mamatisya dia org kramat gak ehhee

Nana said... [Reply to comment]

@InaAchik

haha stuju2
aku kalau orang kasi aku nak la mcm kat wangsa walk tu kan packaging dia lawo sket
tp klw aku kasi orang
aku bli yang old packaging je la hahahahaa

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
hah yeke??
utk apa

Nana said... [Reply to comment]

@lia
eh bukan pakai duit aku tau
ehhe tu duit opis mmg amek yg paling mahai

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
yeke xpenah dpt bunge?
kita penggemar bunge hehehe
eh tu kira mahai la tu 12 rm90

Nana said... [Reply to comment]

@Bionic women
hehe sama la kita
last dpt masa ari ibu 2 thn lepas
ntah camane amrul bole kasi bunge plak beday aritu

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hehe aku dibandingkan bunge ngan coklat
aku suke bunge
mgm minah jiwang la aku ni hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@eB ezrin
hehehe saya suke sgt

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
wah beznye murah ek
bunge mesti besar2 segar2 kan

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
hehe suh bli sedozen kak

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
hehe meh ler dtg kl
akk kasi

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

murah nana..aku pon tingat 1 kedai kt kl ni tp aku xtau jln die,bykkk bunge2,pon murah2 gak..

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

mak cik tu kata utk kembalikan seri lepas bersalin... xtau la betul ke idak....

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

akak beli 12 kontom gak
jenis bouquet bulat tu...
bawah 40 hinggit......saper mau bg kan........

kini dulu dan selamanya....
harganya masih sama....

Ina said... [Reply to comment]

nak tempah hand bouquet boleh tengok blog ina. Boleh deal nak design mcm mana,, saiz apa.. berapa bajet. Ina boleh buatkan berdasarkan bajet anda.

Jom singgah kejap
my handmade hand bouquet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...