MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 21, 2011

menang 2 tiket wayang "Hangover 2"

alhamdulillah..rezeki berpihak kepada seorang insan yang memang kaki wayang heheh....ni kali ke-2 menang contest kat cinema online...1st time menang ritu dapat tiket cite harry potter.mcm biasa...saje mencuba nasib...sesambil tu ajak jiran sebelah opis wan join sekali...heheh

tak sangka plak nama kami dua2 menang..dapat 2 keping pas untuk preview filem hangover 2, aku memang tengok hangover yang part 1 dulu klakar tak hengat cite ni....rugi nye amrul tak de kan..kalau amrul ada bole ajak dia tengok, oleh kerana amrul xde makanye salah seorang dari BFF la akan kena teman aku minggu dopan hee...kena wat osom ni sape yang bole ikut hahaha..

Entries will be judged based on all correct answers and the best tiebreaker.
wah tak sangka plak tiebreaker aku yg merapu meraban tu menarik hik..hik..hik..
tq cinemaonline!
kemenangan ke- 6 utk july 2011
total 2011 : 129 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...