MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 13, 2011

menang GA kisah klasik kita

tq kat penganjur sendiri sebab inform pasal kemenangan ni..kalau nak ikutkan kan, kisah cinta aku ni dah banyak kali menang contest dah, tak kira dah aku rasa ada la 4,5 kali kot menang....aku copy paste entry lama2 je ni...nak baca kisah cinta aku yg membolehkan aku menang bole baca kt SINIhadiah yg bakal di terima :


ATAU



kemenangan ke-4 utk july 2011

total 2011 :
128 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

Tahniah nana!!!

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tahniah !!sokmo bertuah tau nana..

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tahniah.. kt malas buat entry panjang2.. kenang karang2 smua hehe..

lia said... [Reply to comment]

congrats beb...

qemaishak said... [Reply to comment]

tahniah kak..nape xleh klik kat link kisah cinta tu kak, klik kuar list nama pemenang tu hihi

Nana said... [Reply to comment]

tq seme!

tiefazatie said... [Reply to comment]

bestnya..nampak benor kisah cinta sis best!Hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...