MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, July 16, 2011

sape nak kain pasang bernilai RM69 aku nak kasi FREE je

berita baik....ada seseorang yg bermurah hati nak sponser hadiah untuk pemenang JULY GIVEAWAY

sepasang kain panjang 4 meter yang berharga RM69.00, tanda harga tak buang lagi. elok la nak buat baju raya, raya pon tak lama lagi kan?camane nak menang??

jom la join JULY GIVEAWAY
http://ibudamia.blogspot.com/2011/07/july-giveaway-vote-win.html

lagi banyak korang vote lagi besar peluang untuk menang, bole gunakan acc adik, kakak, abang, anak, suami sedara seme...just korang tinggalkan komen berapa kali korag vote (jujur ye...).kalau nak vote SETIAP HARI lagi bagus...kalau korang vote SETIAP HARI lagi besar peluang korang nak menang hadiah ni...

ni la hadiahnye kain pasang warna PINK

tanda harga ada lagi kat situ

bukan tu saje hadiah2 lain yg bakal di menangi :
topup RM10 & FM langkawi utk 3 org




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

Kalau free harus lah nak kan...

deqlis said... [Reply to comment]

nak nak!! hehe..

ok deqlis klik hari2x bermula hari nie...2 akaun (lis n dad)

actually baru tau semalam leh klik hari2x...

deqlis said... [Reply to comment]

deqlis try tak leh laa Nana..nk klik dia kuar "you have just voted this photo"

Myra Jay said... [Reply to comment]

Bestnyerrr..
Kaler pink I liiiike :)

fazilzura said... [Reply to comment]

sweet colour nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...