MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, July 23, 2011

uiii ramainye pengunjung

semalam sebelum blk keje, kul 5 tekezut tengok 39 orang yang tgh menjengok blog aku...hehe rasanya ni jumlah yg tertinggi kot...bukan cite pasal gosip apa pon tapi cite pasal kulat sisir..hehe..tak sangka rupanya ramai yang makan kulat sisir tu kan..


ok la..na k kuar g pasar kejap nak g carik kulat sisir...adik kesayangan huda kat opis sungai petani sana dah baca blog aku pasal kulat sisir semalam dia minta tlg belikan pastu courier kat dia kat sungai petani heehe..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

wah ramainyaaaaaa!!!
xpenah cecah lebih dr 10 hihihi

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

widget tu tgh bengong tau...kat blog me org tgh online 129 tu, tak gerak2 dari semlm haha

SyUhAdA said... [Reply to comment]

mmg bes..~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...