MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 28, 2011

yes jumpe pon akhirnya buttercup murah

dari minggu lepas aku dok belek2 paper carik kot2 ada buttercup murah2..hampeh..xde..sekali tadi belek berita harian tengok2 ada buttercup murah.....
wah ini sudah bagus...aku buat kuih sarang semut yang orang tempah tu pakai buttercup...
harga sebelum diskaun ni bese aku tengok kalau kat JJ RM4.30 kat giant RM4.20

tahun lepas pon sebelum puasa ada sale buttercup RM2.55 kat tesco aku rembat 40 ketol

balik keje ni nak singgah JJ la..bli stok buttercup utk wat kuih raya.aku memang suka pakai buttercup sebab biskut jadi lebih sedap rasa dia.jom...sape nak bli buttercup murah dari arini sampai 31/7/2011 je promo ni...



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Ya ALya said... [Reply to comment]

best la dapat murah....memang betul,biskut bertambah sedap dengan adanyer buttercup,sb mak ya mesti guna buttercup.....

ieda said... [Reply to comment]

wah murah tuu .. tapi akak jarang guna .. ermm nana kan buat kuih kira dah jimat dah nie :)

cik chinta said... [Reply to comment]

mkn dgn roti pon sedp..

hani@debumelukut said... [Reply to comment]

beli jangan tak beli...

watyz said... [Reply to comment]

jusco mana tu ek?? melaka terlibat x???

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

kat care4 RM2.80 kalo tak silap

Izan Ishak said... [Reply to comment]

izan pun selalu beli butercup ni...sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...