MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 5, 2011

balik kampung..ho..ho..ho balik kampung

saat entry ni publish kami dah on the way balik penang, kampung amrul...oleh sebab raya tahun ni amrul BEKERJA di hari raya & hanya akan balik Penang raya ke-3 makanya kami pon amek kesempatan ni sebab amrul tgh cuti lagi..nak buka puasa sama2 MIL....

rasanya puasa2 ni xde la nak jalan2 g pulau kot..hehe xlarat la plak...memang dok umah je la kot balik kampung ni..doakan perjalanan kami selamat pergi & selamat balik...amin..

damia kat umah nenek


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

fazilzura said... [Reply to comment]

oh nnt en somi kene keje ye time raya... x pe, balik now pun ok jgk , dr xdak cuti langsung kan

Cik Sara said... [Reply to comment]

Selamat berbuka puasa di kampung~..
Comel damia ni...=)

Fadzillah Kamarudin said... [Reply to comment]

bestnya...
bawak keta leklok...

syanasaid said... [Reply to comment]

selamat!!!
damiaaaaaa mmuahhhh

Ya ALya said... [Reply to comment]

balik kampung....ooo balik kampung...hati girang......

watyz said... [Reply to comment]

selamat bercuti...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Bolehla planning bukak posa sesama kat Penang nieh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...