MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 24, 2011

buka puasa @ ayam penyet & tgk CARS 3D

ok ni sambungan cite semalam, tadi dah cite pasal kisah malang yg menimpa kan..hehe..ni gambo2 sebelum kejadian malang tu menimpa...oleh sebab nak seat paling belakang so aku decide buke kat wangsa walk, kat AP ayam penyet.tp kul 4.30 aku dah call utk booking..seb baik sebab time aku sampai wangsa walk kul 6.20 seme meja dah fully book.

sebelum buka pose tu g collet ticket wayang dulu aku orang yg ke-3 dapat la seat belakang sekali paling bez couple seat lagi.sebenarnya aritu aku menang 2 je tiket, wan office sebelah menang 2 last mnt semalam amy bagi tiket yang dia menang juga sebab tak dapat pegi..(tq amy)jadi total nye aku ada 4 keping tiket..xlain xbukan aku ajak la girlpren..nana & falsya deah xde sebab dia g klcc tgk final destination.


menunggu waktu berbuka
wan & anak buahnye
ayam penyet pedas berapi time nk blk ntah mcm mana damia terlanggar cawan meja seblah abis tumpah...cuak aku cpt2 minta maaf..seb baik abg tu kata xpe2 budak2 apa dia reti..
dah sudah buke tros naik tunggu waktu tayangan


ko jangan gembira sangat la nana..melayang RM100 bayar spek 3d yg ilang hehhee
nana & falsya baru sampai diorang xjoin buke sama2
so far cite ni sangat menghiburkan..tapi damia tido dalam stengah jam cite start..hehe...ok la..sonok cite ni & paling penting ni pertama kali aku tgk cite 3d xsakit mata..sebab bese klw pakai spek dia sure pening kali ni aku pakai sampai abes xpening2

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

28 ribu orang memberikan idea bernas:

fazilzura said... [Reply to comment]

sekali je tgk 3D time kt genting... ok ler, psl dgn kusi2 sekali bergerak.. tp kalau dlm wyg xnak ler.. psl nnt akil entah wat pe

ieda said... [Reply to comment]

akak nie dikk x pernah tgk 3d .. nana selalu tgk sbb ada geng .. huhu akak nie geng2 semua x minat .. hubby lagi lah pulak ..

sooo tumpang xcited dlm alam maya je lahh akak nie huhuhuh :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tak pernah tgk movie 3D heheh

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

samelah,klu tgk 3d je aku pening, cewahh mcmla slalu tgk wyg,hahah

mama tisya said... [Reply to comment]

tk pernh lg tgk wyg 3D

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu besttt..takpala janji dpt enjoy...aggapla rm100 bukan rezeki..

dari kta melayang 500 dulu sbb terbeli henpon tipu...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

nana bg hilang kt mna spek tu?kita tk pnh tgk 3d tu yg tkthu..hihi

SyaNa said... [Reply to comment]

sebak aku baca psl sahabat2 ko collect duit tu
bertuah ko ade kwn gitu

xpe ade rezeki ko kot lain tu

lia said... [Reply to comment]

perghhhh best meronggeng dgn kawan2 baik...

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..ebst la sis nie..hehe..cian damia..nasib abg tue xmrh nie..

Lelord said... [Reply to comment]

huhuhu aku pun x penah tgk 3D, ada la ms kat universal studio tgk shrek tp xde la lama sgt

Ya ALya said... [Reply to comment]

ya langsung tak pernah tgk cite 3D ni....hehehehehe

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

ari jumaat ni baru nak bawak zakwan pi tgk..tetiap ari die tolong ingatkan mak paknye dah ni, huhu!;)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

best ek> Ian sibuk nak tgk citer nie..

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
tu yg bez tu siap gerak2 kusi sekali

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
kdg2 sakit mata kak 3d ni
pening pakai spek dia

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe yeke
better tgk cite katon kot
xsakit mata sgt

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
btol2 sakit kepala
tp ni pes time tgk katon xsakit mata lak

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
kena try tp tgk cite katon

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
tu la..
mgm xde rezeki
apa2pun ktorg enjoy tq amy

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
tertinggal kt seat
dah trn bawah br ingt
naik atas
dah xde

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
tau xpe..
aku dah nanges dah
baca status fb deah tu
sebak tau

Nana said... [Reply to comment]

@lia
klw amrul xde bole la hehe
aku jadik bujang

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
cuak gak ifa
sebab abes baju dia basah kena air
cool je dia

Nana said... [Reply to comment]

@Lelord
aku rasa cite katon ok tgk 3d
klw cite bese pening

Nana said... [Reply to comment]

@Ya ALya
hehe gambo dia tu jadik real mcm terjojol

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
heheh mesti zakwan suka...
nak2 boy kan suke kete kan

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
mmg utk budak2 bez la cite ni
kita ni teman damia je
sekali dia tido hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...