MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 25, 2011

dari RM100 jadi RM50

berbalik kepada kes aku hilangkan spec 3D kt tgv tu kan, semalam aku g la bayar RM100 mcm yg dijanjikan...tapi sebelum aku keluar tetiba tgk ada msg RM20 dah masuk dalam maybank2u.xlama tu deah sms:

"rezeki ko, si amin dak opis sedekah RM10.." deah cite hal yg jadi kt opis mate dia tros kwn2 dia kesian kt aku...derma RM20 lagi RM10 datang dari kak maria, kak maria tu ye la aku kenal..amin tu aku xkenal..yallah baik sungguh hati diorang...huhu..sanggup derma kat aku RM10 sebab kan kecuaian aku tu..semoga allah murahkan rezeki mereka amin2

apa2pun syukur sangat2 sebab ada orang simpati..dari RM100 yg sepatutnya aku bayar..aku just kuarkan RM50 je sebab lagi RM50 tu sumbangan dari kawan2 yang prihatin..sob..sob..sebak & terharu rasanya....

harga yg perlu di bayar atas kecuaian diri sendiri


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

Itu la kawan sejati, susah senang sentiasa ada... Alhmdlh ko terpilih dpt kawan2 gitu...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok bile dapat kawan yg ada kat sisi bila susah N senang...best bile ada yg x kenai sanggup tulun camtu kan....mmmm

amiey lee said... [Reply to comment]

alhamdulillah...semoga depa dimurahkan rzeki lgiii

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

murah rezeki Nana.. hehehe

watyz said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
watyz said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

kawan2 nana memang perihatin

wani johari said... [Reply to comment]

bersykur dpt kawan yg sanggup susah senang brsama2..skrng ni susah nk cr kwn cm tu...

ieda said... [Reply to comment]

syukur ada kawan sejati kan .. insyaallah semoga kekal sampai bila2 tuu dik :)

fazilzura said... [Reply to comment]

leps ni hati ye...

syukur dpt kengkawn yg baik ati ...9ado hikmah di sebalik kejadian)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

thats wat true frens r for ;)..next time ko ikat spek tu nana,hahaah

atty's said... [Reply to comment]

mmg kawan2 sejati ..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tulah namanya kwn yg susah senang sama2...
jgn time senang jer nak sama2 kan???
nana brtuah dpt bff gitu...

shera haifa said... [Reply to comment]

alhamdullilah.. sahabat yg sejati.. dan orang2 yang mulia sbb sudi berkongsi..

tiefazatie said... [Reply to comment]

murah rezeki..alhamdullilah..dpt kwn2 susah senang nie..syukur2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...