MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 1, 2011

laki bini menang tiket wayang :)

yeay...menang tiket wayang lagi dari cinemaonline..cite Rise of the Planet of the Apes oleh sebab cite ni bez & aku memang nak tengok aku saje suh amrul join sekali..aku taip siap2 jawapan & slogan pastu sent kat amrul soh forward ke cinemaonline, aku ajak deah join sama tp dia xmenang hehhe...

tak sangka plak dengan hanya 1 percubaan aku menang...& amrul pon menang juga..hehe...rejeki ni...dapat tau menang ni pon deah yg sms..tapi kan...tayangan esok...adoi..jauh plak tu location dia...tp amrul ok je...elok la tu..orang g semayang terawikh aku g tengok wayang ehehhe....kali ni dpt la tgk ngan amrul sebab dia cuti seminggu


oleh sebab satu orang dapat 2 tiket jadinye tiket yg aku menang tu aku sedekahkan dekat deah..
ni kali ke-3 menang tiket wayang dari cinemaonlinekemenangan pertama utk ogos 2011
total 2011 : 131 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

LiErOSe~QiEmi said... [Reply to comment]

wah... rezeki berganda tu.. dua2 pun menang.. tahniahh

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

wah.. seronok ekk laki bini menang.. mmg kaki wayang sungguh ni hehe..

ieda said... [Reply to comment]

haaaaaaaaaaa terawih luar panggung dulu dik ekekekek :))

tahniah dik !

fazilzura said... [Reply to comment]

wah besh nyeee

Qaseh said... [Reply to comment]

tahniah...

selamat berpuasa

Qaseh said... [Reply to comment]

tahniah...

selamat berpuasa

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

nana dh terer buat slogan tu hehhe

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

haaa.nape la xarini kan..boleh g ngn wan..huhu die balik KL..uwaaaaa...sok pulakk..

Nana said... [Reply to comment]

@LiErOSe~QiEmi
hehe tq..

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~
hahaha
sesuai la kan

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
keh..keh..keh
tq kak

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
heee menda free bez saje kan

Nana said... [Reply to comment]

@Qaseh

tq slamat bpuasa juga

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe ala mz
main taram je tu pon

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
la yeke
xpe la
ajak je la wan skali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...