MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 19, 2011

langsir reput

minggu lepas dok kemah2 umah terperasan langsir tingkap depan dah terkoyak.ntah bile masa koyak xtau la..agaknye sebab panas kot lama2 dia reput & koyak sendiri..kain plak jenis organza memang senang la reput klw kena panas..

aku ni bukan jenis kisah langsir2 raya ke seme...xde kisahnya...langsir ni pon akak aku kasi..ni dh koyak aku pau langsir umah mak aku plak hehe...ntah la..xminat aku nak hias2 umah ni..malas sebenarnya..kot dok umah sendiri nanti baru ada semangat nk hias umah kot..so selagi menyewa ni pakai mana ada je la..amek je la langsir mana ada kt umah mak aku tu kan janji orang xleh skodeng aku dalam umah

langsir minta diganti

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

23 ribu orang memberikan idea bernas:

juelee said... [Reply to comment]

sama la kiter, selagi dok menyewa ni malas nak deco.. baik simpan wet, sok dah dok umah sndiri baru kaw kaw deco...

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

ha, dah bleh beli langsir baru ni ngan duit jualan kuih raya...hehehe

notti netti said... [Reply to comment]

hahahaha.....net guna cadar jer as langsir bilik stor.

MamaRifqy said... [Reply to comment]

hahhahhaaa..comel je nana ni!!hahhahaa

watyz said... [Reply to comment]

dh 3 thn langsir kat umah tu. thn ni br nk tukar. tu pon mil bg advance dulu. ni bonus dh masuk byr balik. :)

fazilzura said... [Reply to comment]

i yg dok umah baru pun maleh nak deco (aci gitu) ..wakakakak

~ana~ said... [Reply to comment]

ana pun dah since kawin x pernah tukar langsir..ada 3 helai..gilir2 je guna. lgpun guna kat sliding door je...

~ Puan Yan @ Mama Aliff ~ said... [Reply to comment]

nana, bahaya.. kang kena skodeng kang.. Amrul takdo ..hahaha !

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yep, bila dh ada umah sendiri mesti dtg semangat deko2 umah :) raya nanti jemputlah ke rumah me :)

lia said... [Reply to comment]

aku mls nak pk langsir wpon umah sendiri.... bole?

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

thn nih dah masuk 3 thn tak bertukar langsir... huwaaaa...

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
haha tau xpe
deco2 pon bukan umah kita tu mls tu

Nana said... [Reply to comment]

@notti netti
hehe blk stor xpe nett org xmasuk jgn plak pintu utama pakai cadar haaa

Nana said... [Reply to comment]

@MamaRifqy
aik apa yg comeinye hehee

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehehe
aku mmg xpenah bli langsir

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
hehe agk2nye sy pon gitu kot nanti
mula2 je hangat2 taik ayam

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
aku bab2 langsir ni xamek kisah sgt
pkai mana ada je

Nana said... [Reply to comment]

@~ Puan Yan @ Mama Aliff ~
hehhe
ye gak kan bahya2

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
wah dapat jemputan ke rumah mz hehe
insyallah

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hehehee
agk2 nye aku klw kt tmpt ko gitu gak kot

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
slagi bolepakai pakai je la kan kak

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

sama la kita nafsu langsir tu kurang, nafsu baju anak tu je yang kita suka

tiefazatie said... [Reply to comment]

die dh berumur kot kan kak..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...