MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 11, 2011

main bunge api kat kampung

sebelum gerak balik kl malam ahad lepas amrul blikan damia sekotak bunge api wat dia main2 ngan pak su dia...tp amrul ckp suh abeskan juga sebelum balik kl..mana la larat damia nak abeskan sudahnye aku juga la yg tlg ngabeskan bunge api hehe....

klw kat kl aku mmg xbeli la bunge api..malas nak ajar..wat membazir pon satu hal...tp sekali sekala xde salahnye kan.saje kasi budak2 ni epi skit..kalau tahun2 lepas damia main bunge api aku yg tolong pegangkan tp tahun ni dia dah beso..bole cucuh sendiri..tapi tak bole dibiarkan..masih di bawah pengawasan....bli bunge api yg ketas tu je besi tu bahya lak watnye terpijak nanges xberaya la jawabnye..cuma xtahan asap yg berkepol2 tu la..adoi busuk nau baunye

ni la pertama kali damia main bunge api kat kampung




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tisya takut bunga api..kalo dgr bunyi mercun pn die takut

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tengok damia main bunga api..teringat zaman2 main bunga api dolu2..kikikikikiki

adiba_rosli said... [Reply to comment]

waahh ! best la boboy ngn damia men munge api .. (:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronok tu main bunga api....

watyz said... [Reply to comment]

tingat zaman kanak2 main bunga api. anak aku main pop2 pon takut. :)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

airel pon suker sgt bunga api nih... pastuh nyanyi lagu raya lagik... hehehe... tp klu mercun dia takut...

lahaiiii... abis dah sepah kt umah nenek damia kerjakan... ekekekek...

KSWSK said... [Reply to comment]

sonoknya damia men bunge api ngan paksu

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

aku pun ingat nak beli pelita, bunga api seme...saje nak meriahkan suasana...

lagipun sukalah anak2...sebab sepupu ramai balik tahun ni...

juelee said... [Reply to comment]

amboi semngat damia mencucuh bunga api.. hehhee hati2 damia....

MamaRifqy said... [Reply to comment]

aritu balik kampung lupe nak main bunga api yang rifqy..hari last day kat umah baru la mak cakap..nape tak main bunga api ngan rifqy

tiefazatie said... [Reply to comment]

owh tdak..ifa takut nie..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...