MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 25, 2011

menang 4 tiket cite COLOMBIANA

alhamdulillah..berkat doa kawan2 yang support aku menang lagi tiket wayang kat cinemaonline..masa kes ilang spec tu kan..girlpren ada bg kata2 semangat suh aku menang banyak lagi tiket wayang kt cinemaonline..kira mcm xla rasa sgt kuar duit RM100 bayar spec 3D tu hehe...masin mulut kawan2...

aku pon tak tau berapa kali aku try anta jawapan rasanya 3x kot..mengena juga nama aku & amrul..disebabkan amrul xde jumaat ni..jadik ini adalah hadiah kepada girlpren sekalian yg dah tlg topupkan duit spec aritu...buat jiran seblah wan, tahniah juga sebab menang buat kali ke-3 hehe akibat terjebak dari aku la ni



terselit juga nama amrul no 37. hehe..


kemenangan ke-6 @ cinemaonline
kemenangan ke-7 utk ogos 2011
total 2011 : 137 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

syanasaid said... [Reply to comment]

tahniah!!
ok la pulun lg menang tiket

amiey lee said... [Reply to comment]

hee besttt tgk wayang free...

lpas raya bru join contest plak :p

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

memanjang menang ha...heheh,rasenye dh lebih rm 100 pon tiket2 wyg yg ko dpt

Cik Bambam said... [Reply to comment]

ni kontest kat mana lak kak nana? share link ckit..kot2 nama kita lak naik ker.. ehhehe

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..best la..tgk movie sokmo!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

tahniah nana..
terbaekkk, amrul pn dpt woo. =)

Nana said... [Reply to comment]

tq seme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...