MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 25, 2011

menang duit raya yeay..

alhamdullillah..rezeki, menang kontest duit raya, dapat duit raya RM10, jadi la kan sape nak kasi free2 je..bole la topup balik duit aku yg RM100 bayo spec tu haaha....ni nak kena menang banyak2 lagi ni..baru leh cover hik2....

tq ibu alisha sebab inform kt shoutbox..tahniah juga pada kwn2 lain yg menang

kemenangan ke-8 utk ogos 2011
total 2011 : 138 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

rm10 pun sapa nak kasi.congrats..

Cik Bambam said... [Reply to comment]

ehhh..den pon ado lar! ahhaha..leh lak cek results kat sini.. ekkekeke

~ana~ said... [Reply to comment]

boleh la cover sikit byr spek 3d tu kan..alhamdulillah rezeki nana..

lia said... [Reply to comment]

wat tmbh baju sepasang g boleh ni, jom p jalan tar mlm raya nak....

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..tahniah sis!hihi

tq inform..ifa dh cek..ada gak selit no ifa nie..hee

eB ezrin said... [Reply to comment]

tahniah lagio :)


SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah tahniah..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sape nak bagi free gitu kan???

thniah nana..

Nana said... [Reply to comment]

tq seme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...