MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 10, 2011

merempit ke 4 pasar ramadhan

minggu lepas la..masa ari kamis amrul ajak g pasar ramadhan, kalau korang nak tau aku jenis xberape gemar g pasar ramadhan sebab :

1. mak dah masak jadi nak beli apa lagi?cukup la tu dengan apa yg mak masak aku makan je..
2. bile g pasar ramadhan aku jadi tak tau nak beli apa..sudahnye selalu balik tangan kosong...suke amek bau je kot hahaha...
3. parking sangat susah & berhimpit2 ngan orang baru balik keje tiak masam2 seme hehehe....
4. dah selalu terkena makanan sangat hancus...adoi..orang menjuai dia nak menjuai..ayam xmasak..nasi mentah air basi apa lagi yang xkena?seme dah kena

tapi oleh sebab amrul ni gemor sesangat berjalan ke pasar ramadhan sebab :

1. nak menghabeskan masa....dia bosan dok umah asik tengok jam mcm xgerak2 tu pasai dia suke merayap g pasar ramadhan
2. saje cuci2 mata..selalu g pasar ramadhan bukan dia beli apa pon..balik2 ikan bakar tu je la...

tapi minggu lepas memang pecah rekod la..dalam masa 2 jam ktorg pegi 4 pasar ramadhan mula dari pasar keramat, setiawangsa, au2 & taman melawati...yang lawak tu..pegi sampai 4 pasar ramadhan last2 bli air tebu je 3 beg hehehe....

oleh sebab tau jalan mmg jem serata alam kami 3 beranak merempit naik moto je g pasar ramadhan..suke btol damia dapat naik moto jauh2..bese takat g kedai je bawa dia naik moto..

pasar keramat : pemes dengan ayam percik & roti john titiwangsa panjang gile org q
pasar ramadhan setiawangsa skang dah pindah depan CIMB
paling special aku rasa ikan pekasam nyum2..pastu ada asam pedas dia masak kt situ juga
bazar ramadhan au2 depan texas apa yg special?sambal tempoyak petai kot..ngan nasi ayam dara
bazar ramadhan melawati paling pemes kuih tepung pelita lain2 xtau sebab jrg g sini pasai sgt2 jem, sini ramai dapat jumpe ramai artis2 hehe ritu jumpe pelakon LBS tu sape ntah nama dia



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

21 ribu orang memberikan idea bernas:

CaDLyNN said... [Reply to comment]

samela ngn lin..hari2 p PARAM pon balik kekadg beli ayam golek je..saje nak jalan je :p

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

tu dia...mb buat lawatan ke pasar ramadhan...hehehe...putrajaya bila mau jejak kak

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tudia smpai 4 param melawat..moh la param putrajaya plk..hihihi

syanasaid said... [Reply to comment]

melawat kawasan ke??
mcm wakil rakyat turun padang
hahaa

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak pon tak suker pegi param...
klu pegi pon sbb nak beli air tebu atau soya...
takpon kuih2 jerk...
klu lauk pauk, akak lebih snang msk sdiri...
sbb akak pon pnah kene ayam pusing tuh mentah...
last2 akak masuk oven bakar balik.. huhu...

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

akak slalu beli juadah kat penjual yg selalu dok jual aje, so mmg tak buang masa n tak membazir. terus pegi ke tempat nak dituju n terus balik

mama tisya said... [Reply to comment]

amrul mmg suka p byk pasar ramadhan dlm 1 masa kn...nasibaik borong air je...kita slalu bli kuih or air..lauk depend la...kalo dh mls nk msk bli je..dok ngan mak best la kn..mmg tkpyh pk nk bli apa...

watyz said... [Reply to comment]

blm jejak lagi PARAM takat ni.. :)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

belum singgah2 lg mane2 param kitorg weh, tp tekak ni dah tingin tepung peliteeee

Luv said... [Reply to comment]

laa pasa ramadhan setiawangsa pindah ke cimb yea? zana n huby pi laa last monday pi tgk2 xde pun pasa ramadan nye ingtkan thn nie xde .. trs pi kat au2.. blh thn sdp tp xbyk choice.. pi kat melawati cr kuih tpg pelita yg sdp tu smpe skang xjmpa sb bile pi kejap jek sgt rame org xsgp nak jejln

tq info

http://suteracintaku.blogspot.com/

Nana said... [Reply to comment]

@CaDLyNN
hahha btol2 kadang sje g param nk jalan2 abeskan masa

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
adoi mmg xjejak la kot wei hehe jauh bebenor

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hehe klw dekat dah lama sampai

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
ahh la kan
dah mcm wakil rakyat hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hehe saya xsuke sebab mak dah siap2 masak makan je mana ada
tu la geram tu
klw ada yg xmasak

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
ahh klw mcm gitu dah tau dah mcm mana masakan dia kan..

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
tu la pasal...mmg hobi dia suka jalan2 pasar ramadhan heheh saje ngabeskan masa
tu la...mak da siap masak tu mls nk g param tu

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe xpe save duit
makanan kt param seme dah naik rege

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
adoi sebut pasal tepung pelita
tingin lak aku ehhehee

Nana said... [Reply to comment]

@Luv
heheh sama la kita
last monday g la param stwangsa sekali tgk xde org meniaga
esok nye tanya kwn2 diorg kata dah pinda depan cimb
situ bez banyak pilihan

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

kite tengok banyak persamaan antara na ngan nana..na pon mmg tak suka sgt g bazaar!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...