MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 9, 2011

pertama kali berbuka kat R & R

ari jumaat lepas pas balik keje ktorg terus shoot balik penang...FIL & adik ipar pon balik sekali....gerak dari kl kul 5 sampai hentian sungai perak kul 7 petang.ni la pengalaman pertama kali aku berbuka kat hentian & kali ke-2 berpuasa kat kampung. yela sebelum ni MIL dok KL bila dah pindah penang baru la merasa puasa kat kampung & raya kat kampung.kalau dulu xpenah merasa bulan puasa kat negeri lain skang dapat la mrasa.

makan kat hentian pon banyak gak pilihan..cuma sedap tak sedap je la hehe..tp xpela..dah lapar seme sedap je rasanya...tp kan..mula2 smpai ingt xmo amek makanan lg..baru duduk 5mnt tetiba orang makin ramai mcm semut hurung gula..cecepat la q takut panjang lak beraturnya..tp bez la..satu pengalaman yg baru berbuka kat hentian hahah..sian aku dah umor 28 thn br mrasa berbuka kat hentian

tgk muke aku yg penat btol2 nampak mcm org puasa kan hehe tp mmg puasa pon
damia & aunty adik
berbuka ala kadar je..nasi & buah2
boleh tahan mahai gak makanan kt hentian ni kan amek nasi lauk ayam & paru je RM7

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

makanan kt R&R mmg mhl...tp dh nk buka pose tkkn tkmo mkn lak kn

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

makanan kat hentian memang mahal...tu tiap kali balik penang aku akan bawa bekal sendiri...lagi jimat...hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

x perasan lak sue..kikiki...tau main sebat je....

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hihihi nana, kita thn lps kot tk silap bukak pose tepi jln kt hgway..sbb nk msuk hentian mcm jam..pstu ramai keta benti deret2..tp kitorg bukan ngan roti je dlu..hihihi

mummy_ayu said... [Reply to comment]

pernah dulu kot..sekali je buka puasa kat R & R nie.memang mahal, food dah la kureng..tapi terpaksa....

fazilzura said... [Reply to comment]

xpenah lg makan kt R&R tu sure ramai umat

ieda said... [Reply to comment]

kita nie kan dikk makan ape je ok janji sedap dan ada rasa .. x terlalu mahal kan :)

berbuka dgn buah2an dulu tuu yg bagus ! :)

deqlis said... [Reply to comment]

thn lepas deqlis ada laa pengalaman bukak kat R&R nie..thn nie lum lagi..:-)

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
tu la nye
nak tak nak kena bli gak
xkan xmo buke lak kan

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
aku ingt nk bli kt param
tp takut sejuk
tu tibai je buka kt hentian

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hehe mmg mahai la..
lauk apa sgt pon smpai 7 hengget xmsk air

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
dah darurat kan
jadi la alas perut kan
mmg klw time raya penuh la hentian jem

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
tau xpe
terpaksa..xde pilihan makan juga la

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
bole tahan la..
mula2 ksg
tiba penuh

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
tu la nye
tp xde plihan kan
makan juga la

Nana said... [Reply to comment]

@deqlis
heheh mesti ramai
nak2 dkt raya

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

kite pnh berbuka skali kat bazaar..makanannnyeee..mmg LAMBAT and tak sodap!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...