MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 26, 2011

rezeki berganda alhamdulillah...

cite pertama :

alhamdulillah...rezeki...menang tiket wayang cite colombiana kat asia media TV, sebenarnya kelmarin aku dah menang 4 tiket wayang cite ni, tapi tayangan nye malam ni kat e@curve..aku xdapat pegi sebab xde geng..girlpren seme ada hal..jadi 4 tiket wayang yg aku menang kt cinemaonline aritu aku dah sedekah kan kawan..

aku memang nak sangat tengok cite..tapi tu la..kalau dah rezeki tak kemana kan...rasanya tiket yang menang kali ni dia akan pos ke rumah, bole tengok bila2 masa..yeay...bez2

tq kepada semua yang sudi like..insyallah sape2 yang dah like tu nanti aku akan umumkan result sape yg dapat keychain langkawi.

aku sorang je melayu antara yg menang ni
cite ke-2
alhamdulillah..tadi cek dalam acc bonus dah masuk...syukur..lebih banyak dari tahun lepas..ni la sebabnya kenapa aku sayangkan opis aku...biar la opis ni xde family day pon, xde buka puasa kat hotel, xde dinner, xkisah la yang penting BONUS tiap2 tahun memang dapat
alhamdulillah..syukur ke atas rezeki yang di limpahkan...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki ramadhan..tahniah

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

alhamdulillah...tak sesia aku like...

maszmadi said... [Reply to comment]

salam kenal,

alhamdulillah rezeki bulan ramadan kan..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Alhamdulillah tahniah, rezeki tu..

Opis myra ni dah bertahun takde family day la apa la tp Bonus HANYA dapat masa raya Cina je :(

atty's said... [Reply to comment]

nana ..kty pun syg company kty keje ni ..

walupun bosan sorg2 kt opis.nasib ada tenet..
tak de dinner..takde buffet ramdhan..takde family day, company trip bagai ..

tp bonus..mmg bos kasi 3 bulan gaji..tu yg sayng nak tinggalkan company..ni..

tp rasanya thn depan kena berhijrah..ar..huhuhuuhhu..

deqlis said... [Reply to comment]

aalhamdulilah...rejeki tue////

deqlis odw balik kampung nie......test YES.

deqlis ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin buat Nana sekeluarga...

dah balok kampung ke belum?

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

wow! hehehe..bonus masuk mmg time raye,rejekiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...