MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 26, 2011

selamat hari raya aidilfitri


tak sempat nak buat kad raya lah kebizian melanda..nak2 cuti lagi melambak keje..

di kesempatan ni aku nak minta maaf..sekiranya aku pernah terkasar bahasa, atau tersalah komen yang bole menyakitkan serta mengecikkan ati korang, sesungguhnya aku tak de niat pon nak buat sape2 sakit ati, terasa ati,kecik ati, or makan ati..

buat kawan2 yang nak balik ke kampung tu...hati2 di jalan raya..tengok2 anak2 tu kalau main bunga api..kang melecur tangan tak bole nak raya kang..tahun ni aku akan beraya kat kl & insyallah kalau xde aral raya ke-3 baru balik kampung amrul kat penang..


selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin
dari kami sekeluarga
NANA : AMRUL : DAMIA

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

selamat hari raya dear..
maaf zahir & batin.. ;)

Qaseh said... [Reply to comment]

selamat hari raya...

amiey lee said... [Reply to comment]

selamat hari raya nana.. maaf zahir batin... oiii sok cfm nk g amik kuih raya ni..apa2 aku mesej ko tau..mungkin mlm kot huhuhu

atty's said... [Reply to comment]

selamat hari raya & maaf zahir batin

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

slmt hari raya. maaf zahir batin Nana :)

~ana~ said... [Reply to comment]

selamat hari raya aidilfitri nana,
maaf kalau ada tersalah kata...:)

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

slamat hari raya nana ;)

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

selamat ari raya nana :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

salam aidilfitri nana n co..
maaf zahir batin.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...