MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 6, 2011

1 syawal di kota

raya kitaorang tahun ni sekali lagi xlengkap gambo kelorga...amrul koje...jadi mcm tahun sudah lah...gedik2 ngan damia jek...nak posing2 depan umah malu takut orang lalu lalang port ktorg belakang umah dengan pemandangan yg agak xbape menarik hehee...

tahun ni ada 3 orang adik badik yang dah kawen giliran beraya kt KL, lagi 3 orang yg dah kawen memasing beraya di umah mertua memasing...jadi tahun ni kira xbape ramai la yg ada masa pagi raya...menu raya pon mcm bese la...aku tukang wat kek coklat, ma masak rendang ayam, lodeh, kuah kacang tu je la tiap2 taun pon...

raya pertama tu memang xde sorang mahluk allah pon yang datang beraya hehe...gini la klw raya kt KL orang seme balik kampung kan..jadi juadah2 raya tu kami adik badik je yang ngappp. ok la xmau cite lelebih..nak tayang gak gambar raya kitaorang hee...

tahun ni tema PINK tapi baju damia agak lari sikit kaler dia hehe xpe la janji pink




gegedik ngan kakak, adik & anak buah depan umah time ni orang xde hehe
ni seme adik beradik pompuan yg ada tudung ijau, tudung pink & tudung oren tu adik badik aku

aksi wajib! lompat hahaa

gambo dalam umah muke seme jadik hitam benci sungguh tu pasal banyak amek gambar kt luar

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

41 ribu orang memberikan idea bernas:

rara pinkmafia said... [Reply to comment]

wahhhh hepy nya bergambar,,

n a d e a said... [Reply to comment]

slim ko weh cam anak dara...
jeles !

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

happy family! nana nmpk slim lah!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sukenyer tengok pic nana n damia angkat kaki tu...so sweet...

MRS. K said... [Reply to comment]

daku pon raya di kl.. huhuh

ZaNa aDieyZa said... [Reply to comment]

bestnya bila dpt bergambar ramai2 time raya kan.. nampak meriah sgt keluarga nana..

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

Chanteq baju nana..nana sbenarnye org mane ye??

InaAchik said... [Reply to comment]

ramai jugak tema pink yer...
kite sekapal! heheheee...

nway, selamat hari raya beb...
maaf kalo ada salah silap...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

meriahnya posing2.....tahun nie Ayu kureng la berposing...

mama tisya said... [Reply to comment]

meriah gmbr kt luar rmi2..mesti ada aksi alompat & angkat kaki ye

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

selamat ari raya nana :)

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said... [Reply to comment]

pink, comel...:)

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wahhh berbaju raya pun siap ada lompat2 gitu :-)


Akak bila nak mai Penang plak?? Samala kita no takde lepas tukaq fon..huuhuuu..

Ni no Myra, rajin2 mai Penang roger na
0124353088

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhh time 2 gini la kl best jalan lengang ...leh siap baring kt jalan..huhuhu

wei bukan main ye lompat2 huhu..nana kuih ko dh slamat masuk perut aku n family..suma puji cakp sedap..

yang paling sadis..laki aku tak tau itu kuih sarang semut..adake patutttt????

nurayunni said... [Reply to comment]

comel pink!

deqlis said... [Reply to comment]

selamat hari raya...
wah!! meriahya Nana..

deqlis thn nie pulak...pasal baju ray ada story moreyyy...haha..nanti laa citer...huhu..

semalam baru balik KL...masih mood kampung..heheh

ieda said... [Reply to comment]

paling akak suke pic lompat tuuu ! :)

atty's said... [Reply to comment]

baju nana sangatlah lawa..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

comei gambo cemolot tuh...
sib baik dgn damia... ehehhh....

Nana said... [Reply to comment]

@rara pinkmafia
heheh bergambar harus happing baru nampak meriah raya

Nana said... [Reply to comment]

@n a d e a
hehe ko jangan terpedaya
idok slim mana yang disangka hehee

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
maybe baju tu menampakkan slim kot
tp tu seme ilusi hahaha
xslim pon sebenarnya

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hehe dia bab bergambo no 1
sama mcm mak dia

Nana said... [Reply to comment]

@MRS. K
owh sama la kita
xmeriah pon kan
raya kt kl

Nana said... [Reply to comment]

@ZaNa aDieyZa
ni blom ramai lgi ni zana
ramai yg xde
klw seme ada
alamat xmuat kot hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
tq..kita lahir kl
mak abah orang kelantan
tp dah lama dok kl ni
blk kelantang jarang2

Nana said... [Reply to comment]

@InaAchik
heheh sebab tgk baju ko kaler pink la
aku tebuka ati nak kaler pink juga hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
kita plak thn ni
gambo makanan xde hehe
sebok posing

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
heheh seme sporting
tu diorang uh nak amek gmbr lompat tu

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh

tq ayu selamat hari raya juga

Nana said... [Reply to comment]

@Belinda Adzmi Ibu Ilhamny
:) tq

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
adeh mj..klw tak bole beraya sama dah
camane ntah ilang no mj
insyallah mgu depan blk kot

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
tau xpe
mmg lengang wei
heheh sedap ke..tq...suka aku dengar

Nana said... [Reply to comment]

@nurayunni
mekaseh

Nana said... [Reply to comment]

@deqlis
xbape meriah sebab ramai adik beradik xde
klw ada seme lg meriah

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
hehe seme sporting lompat2

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
tq kak..saya suka baju akk

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hahah klw ngan amrul
xleh la publish hehehee

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

lawa shawl nana heheh
pic yg nana+damia angkat kaki tu cun--boleh masuk contest hehehe

sW33tdARLiNG said... [Reply to comment]

outdoor photog raya katanya... dari kitorang ni, balik2 dalam umah bergambar

Zie said... [Reply to comment]

Jalan-jalan tengok pic raya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...