MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 9, 2011

contagion slow, xbez!

ari selasa lepas g tengok cite contagion menang tiket dari nuffnang.deah pon menang juga 3 nama dari cinemaonline.kalau ikutkan aku hall 9 deah hall 2 sebab dari lain2 organizer kan..oleh sebab deah nak balik tumpang aku, aku pon tukar la tiket ngan deah, tiket aku tu bagi kat kawan deah, kira berpecah la hall lain2...tu la yang kebetulan plak jumpe fazilzura dalam wayang tu seat sebelah2 plak tu..

cite ni pelakon seme gempak2 kate winslet, jude law, matt damon, Gwyneth Paltrow tapi jalan cite sangat slow...& sangat tak bez..membosankan, deah pon cakap bohsan..tapi xpela...dah movie pree kan layan je la..hehee kot korang nak g tgk movie baru2 xyah la tengok cite ni..agak kureng...harap pelakon je gempak

pes time menang tiket dari nuffnang
tq nuffnang
dapat badge i love nuffnang
model tiket pree
cer tengok dia sendiri yg wat aksi ni xde suruh2 adoi anak aku kemain nk jadi model ke
deah yg sentiasa menang skang ni kan cinemaonline
mereka2 yg bertuah di pilih oleh deah tgk wayang pree
econd dalam gsc mid valley ni masyallah kuat gile...bayangkan aku 3kali kuar kenseng sepanjang 2 jam cite

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg sejuk ekon gsc compare ngan tgv kalo tk silap..damia dh cekak pinggang tu style model..ehhehe

fazilzura said... [Reply to comment]

eh nana ado ye dgn diorg ni kt mcd??? zr pun makan mcd , mmg nmpak diorg ni ....wakakakak

lia said... [Reply to comment]

damia cute posing cekak pinggang tu ;p

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

ouh tu lah citernya lehjmpa fazifazura tu eh..hihih

deqlis said... [Reply to comment]

tahniah2x...wah byk menang tiket ya..:)) deqlis lama tak join utk menang tiket wayang nie.. sekarang nie dah busy sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...