MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 23, 2011

damia dapat beskal baru

last week lepas amek adik amrul kt damansara amrul ajak g seri rampai beli basikal damia,aritu la..amrul saje cakap ngan damia nanti dia blikan basikal baru sebab basikal lama damia dah jahanam.apa nak dikata..nak marah pon tak boleh..basikal damia tu jahanam bukan sebab damia yang naik, tapi budak yg dah tua2 bangka dah darjah 1,3 ko lenjan naik beskal damia tu..sape lg klw bukan anak2 buah aku.

kalau aku nampak memang la aku marah..diorang ni pon pandai time aku g keje dia lenjan abes2..nampak je muka aku balik keje pandai plak masing2 lari takut aku marah..sudahnye sampai patah la basikal damia tu diorang kerjakan...

sian damia..blom sempat dia sendiri pandai kayuh basikal lama tu dah jahanam tak bole main..tu pasal amrul ganti basikal baru..kali ni kalau jahanam juga..siap la aku amuk hehe...


ni basikal lama damia dah patah pon kale pink
ada 3 kaler merah, pink & pepel..aku tanya damia nak kaler apa?dia jawab PINK hehe..mcm tisya juga suke pink
basikal baru pon kaler pink
suke dia dpt basikal baru tp takut plak nak kayuh heran btol aku
aunty adik tengah dokong damia nek beskal



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Ya ALya said... [Reply to comment]

suka la damia....harap2 jangan jahanam lagi ini basikal.....

mama tisya said... [Reply to comment]

suka damia dpt basikal pinky2..jgn di lenjan oleh ank2 buah lg..tisyanye basikal main dlm umh je..kalo ada bdk2 dtg kena sorok..kn mau rosak..bdk2 yg dtg ganas2 belaka

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

memula takut...sok lusa...hehehe...

cam anak aku plak, awal2 dapat suka kemain...skang wat tak tau jek...ada 2 biji dah beskal kat umah tu...satu sorang..sok tambah lagi sorang leh buka kedai beskal la aku ni...huhu

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

comelnya beskal dia.. pinky2 gitu.. ;)

lia said... [Reply to comment]

x lama g mmg pandai la dia kayuh.... boleh racing g ;p

mama rifQy said... [Reply to comment]

same ngan kak amy..beskal Iqy pon stil dalam umah.masih dalam keadaan baik..

mmg suke la damia naik beskal baru

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comel basikal tu :) besh tu damia :)

watyz said... [Reply to comment]

wa.. kaler pink gitu. memula takut pastu ok jer.. :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer pasni damia leh ajak aunty soya naik sekali tau

Cik Bambam said... [Reply to comment]

siap rambu-ramba..habis lar satu umah dia pusing nnt ek.. hehehe

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

yeay, yeay damia dpt beskal baru ;)
jaga leklok tau damia
siap mangga ngan rantai
takde la sepupu2 damia lenjan nnt, haha!

tiefazatie said... [Reply to comment]

comel gle la!hehe..damia sila praktis kayuh basikal hari2 ok..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...