MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, September 3, 2011

bersiaran dari penang


fuh..lama gile tak buka blog...last minggu lepas la kot buka blog..pastu blog pon sama cuti raya juga...

raya pertama sampai raya ke-3 aku & damia raya kt kl, malam raya ke-3 amrul balik KL & balik penang plak...so kami akan tros berada kt penang ni sampai ari esok...tengah fikir ni camane lah nk mengadap jemm yg sangat dasyat huwa,..abes nk wat camne nak tak nak kena tempoh gak la...

gambar2 raya nanti la minggu depan upload...raya kali ni xbapemeriah pon tau2 je la klw raya kt KL mcm mana...stakat raya umah jiran2 je 3 umah, raya ke-2 1 umah raya ke-3 lg sedih dok umah je kejenye

ok la nanti citer2 raya bersambung kemudian hari...

selamat beraya pada yang masih beraya & selamat pulang ke kota pada mereka2 yan dah start mulakan perjalanan balik ke umah masing2...drive safely kengkawan.


sekeping gambo di pagi raya wat pengubat rindu heee


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

Walla.. Slmt tempoh jammed esok, td aku pon sngkut jammed kat gurun ke kl, nsib aku nk p sik jer..

Zie said... [Reply to comment]

Selamat Hari raya, wah dah nak balik Kl yer, esok baru ingat nak gi penang, tadi kat juru dah jem, semoga selamat dalam perjalanan..

Wanita2u said... [Reply to comment]

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Ya ALya said... [Reply to comment]

hati2 di jalan raya yer nana....

nurayunni said... [Reply to comment]

meriah raye!

watyz said... [Reply to comment]

amboi..kemain posing yerk... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...