MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 30, 2011

jamuan raya kecik2 @ office

ari selasa lepas baru kesempatan aku nak arrange jamuan raya untuk office.ala..mcm bese la...buat jamuan kecik2 je..dah tu kami opis kl ada 16 orang staff je tak ramai...pesen kat sini plak xde nye masing2 bawa seme main oder saje...

kali ni pes time aku suh mak aku yang masakkan makanan utk jamuan opis.sebelum ni kitaorang oder kat catering2 mana ntah mcm2 tempat dah penah oder tapi rasanya tak pernah memuaskan hati..bayar je mahal, tapi makanan tak sedap.tu aku suh mak aku masakkan, kira opis bayar la kat mak aku penat2 lelah dia masak tu

menu jamuan raya kitaorang nasi impit,rendang ayam, lodeh,sambal ikan bilis & laksa.alhamdulillah..seme pakat puji kata masakan seme sedap.hehe..air tangan mak aku mesti la sedap ngeh2x...pastu tak di lupa kek secret recipe

cheese blackforest pes time oder ni sedap
laksa & sate
rendang& lodeh





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

walaupun hujung...tetap raya...

AYuNG said... [Reply to comment]

adoiiii...raya seperti ditarik2 nak makan kek tuh,...hehe~~

huda said... [Reply to comment]

today opis sp gk jamuan..mai la jemput mkn hehe

watyz said... [Reply to comment]

raya di penujung nye. masakan mak mmg sedap... :)

~ana~ said... [Reply to comment]

best nya...bnyk menu....

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

raya sebulan ke dua bulan ni...hehehe... pepun masakan mak memang terbaekkkk

ieda said... [Reply to comment]

kecik2 punn ada satayy ... tu yg penting kan :)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

sgt menyelerakan..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Sedapnyer kek..

Laksa pun nampak sedap ;)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yum yum lapar lah plak me ;)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

wlpn kecik, tp makanan sgt mabeles yuuu.. =)
lama x mkn masak lodeh

Ya ALya said... [Reply to comment]

satay totap ada kan......

MamaRifqy said... [Reply to comment]

wahh..kek tu nampak sgt sodap!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...