MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 9, 2011

jumpe 2 orang blogger @ panggung wayang

ari selasa lepas masa tengok cite contagion, nampak la sorang ni aku dalam ati ckp mcm kenai je...pastu kami sama2 serentak cakap "eh macam kenal je".. hehehe aku tanya zura kan? ha..btol la tu..sebab aku cam anak bujang dia akil.bole plak seat ktorg sebelah2..hehehe...lawak sungguh
zura pon ada wat en3 pasal perjumpaan tak sengaja ni kat nk tgk en3 zura klik SINI
ari rabu lepas masa g tengok apollo 18 kat klcc ada sorang blogger ni dia pandang aku pastu dia tanya nana ke? aku xcam sebenarnya...pastu dia kenalkan diri kswk...ha baru la aku kenal...wawa ni katanya jarang expose gambo..tu pasai aku tak cam dia..tapi bila dia sebut nama blog dia mmg aku kenal la...wawa pon menang juga kat cinemaonline..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

wawa tuu memang ada buat entry dia memang tiket appolo tuu .. dah agak sure nana akan jumpe dia :)

amboii zura pun ada .. sungguh2 kebetulan kan duk sebelah2 tuu :)

lia said... [Reply to comment]

mmg la blogging ni wat kita makin ramai kawan kan...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best kan klu tetiba terserempak dgn geng blogger...
mesti masing2 duk senyum2 masa nak menegur tuh kan???
heheheh....

amiey lee said... [Reply to comment]

hee lawak plak seat bleh sebelah menyebelah kan

atty's said... [Reply to comment]

kty yg duk dekat ngn wawa ni pun lama dah x jumpa wawa..dulu masa aktif fotopages..rajin gak bergathering ..jumpa wa.

kita ni bla nak jumpa eh nana..kalau tau aritu g raya umah nana masa 1st day raya..hihihih

mama tisya said... [Reply to comment]

sambil tgk wyg sambil jmpa blogger ..best2

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

bestnye dpt jumpa kawan2 blogger :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

best jumpa blogger kan..pasni jumpe sue pulak..kikikiki...nak g raya umah buleh x...kikikikki...sue egat nak g raya umah kawan kat au2...leh g sekali..kikikiki

CIK JATT said... [Reply to comment]

kebetulan pulak kan terserempak. boleh kenal face to face. seronok kan.

fazilzura said... [Reply to comment]

baru pasan entry ni .. wakakakk tu le psl nye, rs nye org2 pun pasan kite ni ala2 jejak kasih gitu kan ..

mmg berjodoh ler jmp , hrp2 lepas ni ketemu lg le ye..

KSWSK said... [Reply to comment]

hehehe..wa pemalu tu psl xbyk buh gambar tuan punya blog..nice meeting u nana..insyaallah leh jumpa lg next week..wa cilok gambar bleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...