MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, September 5, 2011

menang 2 tiket wayang cite apollo 18

rezeki di penghujung ramadhan aritu, menang 2 tiket wayang cite apollo 18, aku masuk banyak nama, nama aku op koz la kan, masuk nama amrul & masuk nama girlpren cik nana, tapi yang naik nye nama nana...kira aku gak la yg menang tu..sebab aku yang anta penyertaan dia cuma pinjam nama dia jek..heee...

alhamdulillah...rezeki kan..dah memang aku kaki wayang..sesuai la nak join contest2 gini.dah save duit dah tak yah bli tiket wayang.deah & wan pon menang juga..hehe..diorang dah terjebak & ketageh join contest kt cinemaonline gara2 aku menghasut.

tq cinemaonline!!




pinjam nama girlpren cik nana aka nuralfliana

kemenangan ke-8 @ cinemalonline
kemenangan ke-2 utk sept 2011
total 2011 : 140 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

KSWSK said... [Reply to comment]

wahhh...sama la kita....kang leh jumpa laga2 pipi

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah!!! citer nie la yg Net terlepas tu..

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg sesuai la cz kaki wyg yg menang...ehhehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

menang lagi dan lagi dan lagi heheheh

notti netti said... [Reply to comment]

sob sob sob..idok leh kita jumpa.......

Nana said... [Reply to comment]

tq seme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...