MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 16, 2011

menang 4 keping tiket drive @ asia media tv

alhamdulillah..aku salah sorang dari 10 pemenang drive contest kat asia media tv.tq banyak2 kat kawan2 yang sudi vote gambar aku tu..& tq banyak2 dekat deah la sebenarnya..dia yang suh aku masuk..tapi sebab aku tak reti nak design2 dia yang buat perkataan drive tu pakai sign sticker kt opis dia ehhee....deah tak menang..xpela..deah tak menang pon aku tetap bawa dia juga tengok wayang..mcm bese la..lagipun dapat 4 keping tiket..sape lagi aku nak bawa kalau bukan girlpren kan..heheh

ni kali ke-2 menang dekat fb asia media tv..mcm bese la..kali ni pon aku sorang je melayu yang menang..bese la klw contest like2 ni cha ya nun aliff je la yg monang kan..pape pun syukur..dapat tengok wayang free lagik
tq asia media tv!

tq deah sebab emailkan gambo ni kat aku haha..aku menang buta2 je..ko yang buat aku yg menang kan?ni sebenarnya gambo deah aku tlg upload & raih undi jek hehe

kemenangan ke-5 utk sep 2011
total 2011 : 145 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nisa Greennnpanda said... [Reply to comment]

congrats nana.. bestnye la, asyik tgk wayang free aje nana nie.. jealous2..hehe..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats!!! cuba nana join fb contest hadiah yg besh2 plak hehe mana tau ada rezeki kan..sbb nana mcm ada luck and ong gak tu :)

Cute MuM said... [Reply to comment]

betul tue nana.. jomlah join.. mana tau ada rezeki..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..dpt tgk wayang lagi..best!! congrats!!

miZz_nizZ said... [Reply to comment]

conrate..hee.rezeki nmenye ni..=)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

Haha..syukur!!

mama rifQy said... [Reply to comment]

tahniah nana!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...