MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 8, 2011

restoran terapung pulau aman

ok bersambung dari entry pulau aman tadi, oleh sebab tak tau nak g mana ktorg g makan je kat restoran terapung.menu kat sini semuanya berasaskan udang.konon2 nak rasa la seme makanan kt sini so ktorg oder lain2..sekali menyesal...sebab amrul punya yg paling sedap MEE UDANG.

aku oder kuew toew udang (kuah) rasa tak mengancam sekali rasa amrul nye mee udang nyesal tak sudah tak oder mee udang hehe..xpe la lenkali balik kampung bole datang lagi.udang dia 3 ekor je dalam tu tapi besar la harga seme makanan RM6 kalau special RM10


ni je menu yg ada
kot rasa2 nak makan udang karang ke udang stim ke udang bakar je bole g bli udang kt tepi jeti tu pastu bawa kt kedai tu dia masakkan
nunggu makanan sampai ok la cepat je siap
amrul tgh amek oder
ni menu aku kuew teoe kuah kureng
adik ipar 2 orang tu akan kuew toew goreng udang
MIL makan nasi goreng udang
ni la yg paling sedap amrul nye mee udang
ok dah abes makan jom kita balik
ok la nak balik dah entry arini seme autopublish, demam la arini tadi datang keje jap settle keje2 tertunggak pehtu g kenek amek mc.nak rest kt umah la...dah sejuk2 kaki ni sampai tulang itam rasanya..suara pon ala2 rocker dah ni


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

22 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

cepat2 sihat tau...mmm...tak baca blog nana 1 hari...sunyi je...mencari gak....seb baik autopublish...kalo tak arini mesti tak da entry kan....demam punyer pasai...

@}--niEra-- said... [Reply to comment]

terliurnya...dok dekat jer pun...tp tk berkesempatan nk g...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

semua nmpak sedap...

~ana~ said... [Reply to comment]

best nya mkn udang...

moga cepat sembuh nana...

a.L.y.C.I.a said... [Reply to comment]

huhu.. bestnya nmpk mee udang tu.. besau2 lak tu huhu...

lia said... [Reply to comment]

pergghhhh tgk mee udang amrul pon wat aku kecur liur tau...

eB ezrin said... [Reply to comment]

kuew toew goreng udang tuh nk skit ;p

fazilzura said... [Reply to comment]

fuhh mee udangg ...

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu ikan2, ketam takde ke?
bukan penggemear udang la

Myra Jay said... [Reply to comment]

Mee kuah udang kat situ mmg mantopp..

Penah gak p sekali.. :)

mama rifQy said... [Reply to comment]

teringat restoran terapung kat tengganu!!!!

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hahahha tu la
mmg saje wat autopublish baru blog tak sunyi

Nana said... [Reply to comment]

@@}--niEra--
yeke
nanti terjah ye
try mee udang dia sedap

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
mee udang je sedap aku rasa

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
tq ana..arini pon demam lg tp stilll dtg koje

Nana said... [Reply to comment]

@a.L.y.C.I.a
ahh mgm besar2 udang dia
3 ketol pon puas makan

Nana said... [Reply to comment]

@lia
memang sedap la mee udang dia

Nana said... [Reply to comment]

@eB ezrin
hehe menu lain kureng skit
mee udang je sedap

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
nyesal tak oder mee udang
amrul sorang je oder
sedap

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
ikan ada
tp seme yg bli ikan diorang bw balik xde plak makan ikan kt situ

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
ahh btol2 mmg sedap

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
hehe penah gak makan kt situ
dah lama dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...