MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, September 5, 2011

rezeki anak beranak dapat hadiah bernilai RM102

alhamdulillah..rezeki masa penghujung ramadhan.. dapat hadiah telekung sebab menang tempat ke-3 Telekung Jersey GA . tq dekat siahsekeluarga

ni kalau aku beli ni harga untuk telekung dewasa RM 58 & harga untuk telekung kanak2 RM 38 tak masuk kos hantar RM6 jadi total hadiah ni RM102.syukur..syukur...ingatkan dapat telekung untuk damia je..tak sangka plak aku pon dapat juga telekung

rasanya ni hadiah paling mahal pernah aku dapat sepanjang menang2 contest ni.

sedap kain dia xpanas, kain jersi
model telekung yg berusia 3 tahun 4 bulan
dan2 tros semayang hehe
parcel yg paling besar pernah diterima setakat ni
entry autopublish ni..arini still cuti lagi..esok baru start keje...dah standby awal2 minta cuti sebab tau ahad tu sure jalan jemmm orang berpusu2 nak balik KL takut xlarat g koje, minta cuti senin bole relaks2 skit

13 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

Byk2 adiah ko dpt, aku paling tertarik dgn telekung ni... Best...

mama rifQy said... [Reply to comment]

wahh..best best adiah ni!!

ieda said... [Reply to comment]

uhuhuhuhu akak dah start korje nie .. lemauu je .. :)
cantik dik telekung tuu .. sesuai je tuu , kain pun jenis sedap pakai kan :)

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu bestttt dapat telekung

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hadiah yg sgt besh. congrats!!

syanasaid said... [Reply to comment]

jeles ko cuti lagi

best nye dpt hadiah telekung

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

wow best tu dpt hadiah telekung, tahniah

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah tahniah.. :-)



Wahhh bestnyer cuti lagi...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah..best tu adiah.. :-)

~ana~ said... [Reply to comment]

wah....dpt hadiah telekung tu la yg best tuh...fuh..bertuah nana..rezeki syawal kan..:)

watyz said... [Reply to comment]

wa..hadiah paling best... :)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best tuh dpt adiah telekung...
cantik tuh...

akak keje hr ni..
tp lemau jerk... huhu..

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki maknye jugak dpt telekung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...