MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 28, 2011

terima kasih wahai kamera

ni la dia kamera cabuk aku yg aku pakai ke hulu ke hilir wat amek gambo..lama juga dia berjasa dalam idop aku...banyak tempat dah aku bawa dia g beruti sama2...kamera ni pon aku beli masa dapat bonus keje tempat lama dulu time tu blom kawen lagi...

terima kasihla wahai kamera..jasamu akan ku kenang...walaupon aku dah ada kamera baru..aku tetap akan simpan ko utk wat kenangan..tak pon kalau aku tak pakai aku kasi je la kat adik aku..dari dia dok diam2 dalam lemari baik aku bagi adik aku pakai biar la dia berjasa kat orang lain plak kan
nengok la..cover usb tu dah patah pon nampok seme lubang2 huduh bebenor
 terima kasih cik sony
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

27 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

wp dah buruk sgt tp byk jasa ni..dh byk rakamkan kenangan..

watyz said... [Reply to comment]

ade wat majlis perpisahan x?? hehehe... aku nye kamera lama aku simpan sbb mmg x ble nk tolong dah... :)

Lelaki Ini said... [Reply to comment]

kamera i masih baru!
hehehe

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku ttp sayang sony aku..
huhuhh..
buruk pun buruk tapi berjasa besar..
jgn kau buang yer nana...
ko simpan jer..

ieda said... [Reply to comment]

x der yg lama x der yg baru dik ! .. kamera akak pun dari sony gak :)

sW33tdARLiNG said... [Reply to comment]

wahh dah banyak berjasa tuu....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

takpe simpan muzium buat kenangan....mesti sayu je tengok kan...teregat banyak kenangan di rakam dlm kamera ni kan...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

camera yg berjasa gitu...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak punya pon sony...
tp rasanya jasa en sony akak masih diperlukan lagik..
sbb tak tau biler nak merasa pakai kamera beso tuh.. huhu...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

still boleh diguna kan :) sbb tak semua event sesuai bwk dslr :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

banyak jasa tue...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

banyak jasa tue...

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
tu la
mmg banyak berjasa

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe aku akn simpan kamera ni elok2

Nana said... [Reply to comment]

@Lelaki Ini
wah kamera apakah itu

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
tu la mmg banyak berjasa

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
tu la..
klw dulu ini la dok heret g mana2

Nana said... [Reply to comment]

@sW33tdARLiNG
btol banyak jasa
dah beribu2 keping gmbr dah amek pkai kamera ni

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
heheh
muzium pon tak terima burok sgt hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
tu la..
tak camera ni
xde la gmbo2 dalam blog

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
xpe kak
satu ari nanti
ada la rezeki tu
nk pkai kamera beso

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
gmbr dia xberapa lawa mz..
mmg ok lagi

lia said... [Reply to comment]

berpuloh ribu gmbr da camera ni capture kan...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

sony aku pn dh bg kat adik aku gak..
banyak berjasa gak tu.. =)

Ena said... [Reply to comment]

yer la nana.. lgpun yg gedabak tu mula2 je xcited.. dah lama tak larat nak usung.. akak ni lg.. bawak hp jek.. kalo huby ada ok lah..

amiey lee said... [Reply to comment]

hee samala aku pun... yg lama bg kat adaik..yang lagi satu bg kat ayah

~ana~ said... [Reply to comment]

camera yg banyak berjasa kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...